ONZEKER!!

Hey meiden,

Vandaag dipje........ voelde me gisteren al niet super. 's Avonds doodmoe............
En nu geen pijnlijke borsten meer....... Ook niet misselijk. Wel rommelende darmen en die echo duurt nog ruim 1,5 week!!!

Ik heb een zoontje van 2 en heb ik maart een MK gehad bij 12 weken.............ben dus nu onzeker. Had ik nog niet echt last van.

Wie herkent dit????
Grtz Linda

ja ik snap dat je hem nu extra zit te knijpen hoor dan kan anderhalve week ZO LANG DUREN!!! als je zin hebt om lekker te kleppen met ons stort je hart hoor!!!

Hey Linda,

Herken het heel erg, ik heb zelf drie miskramen achter de rug de afgelopen maanden, ...
Hou moed, ik was tot vandaag super onzeker of alles deze keer goed zou gaan, vandaag het verlossende antwoord gehad, acht weken nu en zo ver zo goed ... hartje klopt, ziet er goed uit, precies op schema, dus er is hoop !!!
Ik heb me de afgelopen weken zo rustig mogelijk proberen te houden, stress is niet goed voor een zwangerschap, dus als de angst me de keel dichtkneep, probeerde ik me toch te vermannen en afleiding te zoeken, viel niet altijd mee, maar ik wist dat ik het zou moeten uitzitten, want de kans dat je te vroeg gaat voor een echo en dan nog veel teleurgestelder naar huis terug gaat, die wou ik niet lopen, nou wist ik gewoon precies joe groot het moest zijn en dat het hartje moest kloppen, dat het anders niet goed is en ja hoor !!!!! EINDELIJK !!!! Dus hou HOOP, probeer je zelf rustig te houden, zoek afleiding, praat over je gevoelens en schriijf het van je af hier op het forum, helpt ook ...
Groetjes Ans en we duimen mee ...

Thanx ladies........ Ik ben best een nuchter type.maar ja gezien mijn verleden........

Ben al druk aan het schoonmaken geweest. Dus idd afleiding zoeken.

Grtz Linda

Hi hi,

Hier nog een.. Heb genoeg kwaaltjes: ben moe, prikkelbaar, gevoelige borsten, baarmoederbuikpijn  en af en toe misselijk maar toch: vind het zooo lang duren! Vandaag is de (hele goede!) echo een week geleden maar de volgende is pas over 3 weken. Duurt nog zoooo lang..... Zit erover te denken om de echo een week te vervroegen maar ja, 2 weken is ook lang! Elke keer vraag ik me af of t wel snor zit en als ik iets minder klachten heb ben ik meteen bang.

Heb afleiding genoeg, werk meer dan fulltime en heb genoeg leuke dingen maar liefste slaap ik 20 uur per dag! Maar ja das beetje lastig... ;-)

Geduld is een schone zaak. Nou dat klopt!

We moeten doorzetten, dus moeten we elkaar er maar n beetje doorheen helpen, toch?!

Groetjes Jannie

herken dat wel hoor...heb soms af en toe een dag ertussen zitten ..zonder klachten.
daar schrik je wel van...
Maar opeens wordt je dan in de avond toch weer misselijk..
Misschien went je lijf ook wat aan de hormonen..dat kan ook ...

hou de moed erin...

Zo herkenbaar!!!

Ik maak me ook continu zorgen. Afleiding helpt wel goed en het grootste deel van de tijd probeer ik maar te denken dat ik nu een stuk misselijker ben dan de vorige keer (had toen vrijwel nergens last van), dus dat het nu wel goed moet zijn. Lijkt nu veel meer op toen ik van m'n dochter zwanger was en dat is ook goed gegaan!
Maar wat gaat de tijd langzaam...

Terug
Bovenaan