onzeker

Vanochtend bij het afvegen na het plassen had ik een rood/ bruinige streep! Help ik ben erg onzeker! Mijn vriend zei dat dit heel normaal kan zijn, maar ik heb er geen goed gevoel over. Wat zouden jullie doen..Ik heb woensdag een echo, bellen of afwachten?

Het is heel stom maar ik heb plotseling ook een erg raar gevoel in mijn buik.

groeten,

Friezinne

Hoi!!

Ik denk dat die onzekerheid heel normaal is, maar het kan inderdaad hoor! Door de verandering in je baarmoeder kan er weleens een bloedvaatje kapot gaan (heb ik gelezen)...

Ik vind het ook nog steeds moeilijk om echt blij te zijn... Er kan nog zoveel gebeuren...

Maar probeer je niet te druk te maken  en de echo gewoon af te wachten!!!

lfs C.

Ik kan me voorstellen dat je daardoor onzeker wordt, maar het hoeft echt niks te betekenen.
Hoe ver ben je?
Voor de 6 weken heeft het niet zoveel nut om te bellen, want dan gaan ze (hoogstwaarschijnlijk) nog geen echo doen, omdat de kans dat ze dan wat kunnen zien erg klein is. 6 weken is zo'n beetje het vroegst dat ze ook echt wat kunnen zien (hartactie).
Zulke dingen gebeuren altijd in het weekend he!?!
Misschien kun je voor je geruststelling naar de VK bellen, maar ik denk dat die hetzelfde zal zeggen.
Sterkte in ieder geval! En ik hoop gewoon met je mee dat het iets onschuldigs is!

Liefs Suus

Dank voor het geruststellen. Ik heb besloten af te wachten, omdat ik inderdaad ook gelezen heb dat er toch niets te zien zal zijn voor de zes weken.

Mocht het wel helemaal mis gaan dan gaat het toch mis en de verloskundige kan dat ook niet voorkomen.

Ik hou jullie op de hoogte!

groeten

Ik denk ook dat die onzekerheid heel normaal is. Ik denk dat iedereen dat wel heeft de eerste 12 weken. Ik hebook 1 keer met afvegen een klein beetje bloed gehad maar dat kunnen ook inderdaad gescheurde adertjes zijn dus doeft niks ernstigs te zijn maar als je met vragen zit of dat het je erg dwars gaat zitten kun je altijd de VK bellen daar zijn ze immers voor.
Succes en hoop ook echt dat het vals alarm is.

Terug
Bovenaan