onzeker

A

Anoniem

Guest
wij wilde altijd 3 kinderen.we hebben nu 2 kids.
dochter van 5 en zoontje van 3 jaar.
voor me zoontje kwam heb ik altijd de pil gebruikt,nadat me zoontje kwam ging ik voor de mirena,dit voor mijn migraine.dit werkte erg goed.
weinig ongesteld.ideaal.
ik heb toen een cyste gekregen,dat hebben ze weg gehaald omdat ik pijn bleef houden.dat is nu 2 jaar geleden.bij de 2 kinderen was ik al snel zwanger.
nou we wilde voor een 3de gaan naar de huisarts laten verwijderen.2 dagen voor me mijn ongesteldheid.
2 dagen later kreeg ik hevig menstruatie als van ouds,migraine kwam terug,dacht mooi lichaam pakte alles weer op.ik weet waar me eisprong ligt,na 3 weken werd ik weer ongesteld.
1x keer ,dacht heel normaal lichaam moet even wennen misschien,ik dacht laten we clear blue digitaal ovulatietest meenemen op vakantie.met ochtend urine meten,maar kwam maar geen gezichtje in het display.dik een week getest.ja volgens de test dus geen eisprong.werd gewoon met 3 weken en 3 dagen ongesteld.toen werd ik onzeker,dacht eerst van misschien ligt het aan die test.
gelukkig kan ik dit bespreken met me mannetje.
ik zei zal het raar zijn als het hierna weer geen eisprong

ff verhaal afmaken,druk op verzenden.
als het na volgende week ook geen eisprong te vinden met die ovulatietest wil ik toch denk even langs de huisarts.of is dat raar.???
gr marjan

Nee helemaal niet raar! Maar het kan zijn dat je lichaam nog op gang moet komen en dat kan een tijdje duren. Trouwens als je al zo vroeg ongie bent, heb je ook een hele vroege eisprong. ben je niet al vruchtbaar als je nog ongie bent (in de laatste dagen) of vlak daarna? dat is vaak zo met een korte cyclus.

Maar als je je zorgen maakt.... ga toch even naar de huisarts.... die kan je zorgen misschien wel wegnemen.

Liefs

eisprong ligt meestal rond 9,10 dag.
ik toen zelf niet eens lopen van de pijn.vooral toen ik die cyste nog had.ondanks dat me cyste toen kleiner was geworden naar 3 cm.om die reden hebben ze mij geholpen.
volgens de echo ben ik ook bij alle twee rond 9de/10de dag bevrucht.heb nu wel pijn in me onderbuik,maar die pijn is dan niet zo heftig als normaal.ze zeggen dat de mirena heel snel uit je lichaam is.dit heb ik ook op gezocht op internet.
misschien geeft ie mij misschien vertrouwen.
mijn arts is ook makkelijk,als ik aangeef dat ik er onzeker van wordt ook i.v.m operatie die is geweest,laat hij gerust door sturen.
bij de pil wist ik toen dat je 4 maanden duurt voordat ie uit je lichaam is.
wie weet geeft ie volgende week wel een mooi gezichtje.
zo zie je maar bij 2 kids ben je zo zwanger.zo kan het opeens anders zijn.
gr marjan

Hoi Marjan,

wij zijn ook bezig voor de derde!
Bij de eerste 2 ook zo zwanger. Zijn nu 3(volgende week 4) en ruim 2.
Nu zijn we bezig met de eerste ronde voor de derde, spannend hoor!
Had niet gedacht dat dat bij een derde nog zo zou zijn, je hebt er dan immers al twee!

Groetjes, Sophie

hoi sophie

ja ik wist niet dat je ongeduldig kan zijn.
wij hadden ook niet gedacht.na 2 makkelijke zwangerschappen.terwijl je niet eens wist hoe en wat met de eisprong.snapte er toen niks van.hup gewoon klussen en wachten dat je overtijd bent.of misselijk werd.kwam dus heel onverwachts.2 x dachten we oh dit is veel te vroeg eisprong zit ergens bij 14de dag.
dus 2x verbaasd zwanger.
en nu denkt je nog makkelijker te maken om te weten wanneer dan die klus dagen zijn.met ovulatietest.
doet ie het niet.
dacht ook echt weer dat het raak was werd opeens misselijk dag voor me nod.
ook die ochtend,ik snel naar de drogist een test halen,negatief,en loop naar beneden en voel zo dat ik ongesteld werd.nou je kon me afschieten die dag.zo depri.ook de hormonen hoor.ik heb dat heel sterk,tijdens de mirena had ik er niet echt last van.
nu het bijna over is,krijg ik weer hoop met die testen.daar wordt het spannend met wachten.

wanneer hebben jullie besloten om te beginnen.
dit wordt de 3de ronde voor ons.

gr marjan

Terug
Bovenaan