Onzeker

A

Anoniem

Guest
Ik moet echt even mijn verhaal kwijt want ik ben super onzeker.
Ik ben vandaag 2 dagen over tijd. Zaterdag moest ik ongesteld worden. De woensdag ervoor had ik de hele dag hevige menstruatiekrampen maar het zette niet door. Ik heb altijd een superregelmatige cycles van 30 dagen. Nu heb ik mezelf voorgenomen om pas donderdag of vrijdag te testen.
Maar nu mijn onzekerheid. Ik heb 4 maanden geleden een miskraam gehad en vind het nu dus allemaal erg spannend. Ik heb al een zoon van 1,5 jaar en ik kan me niet herinneren dat ik daar in de eerste weken (mocht het zo zijn) buikpijn had.
Ik blijf last houden van krampen (niet echt meer het gevoel dat ik ongesteld moet worden maar anders) Ik ben zo bang dat het niet goed zit...belachelijk want ik weet nog helemaal niet zeker of ik zwanger ben. Maar ik ben al wel een week misselijk heb constant honger, pijnlijke borsten en buikpijn dus.
Wie heeft hier ervaring mee.

hoi tessa,
hier een soortgelijk verhaal, moest vrijdag ongesteld worden maar het kwam maar niet, helemaal blij; zondagochtend test gedaan maar negatief, shit! nu ben ik vanmorgen toch vier dagen te laat ongesteld geworden. voel me heel rottig erover want het was de vierde poging.....
ik ben er wel steeds meer van overtuigd dat het ermee bezig zijn geen goede invloed heeft, omdat ik er zo mee in mijn hoofd zat is mijn menstruatie waarschijnlijk uitgebleven... uit jouw verhaal begrijp ik dat je je ook wel zorgen maakt, misschien ben je daarom overtijd.... natuurlijk hoop ik het niet voor je maar probeer wat afleiding te zoeken, dat is toch het beste. ook ik heb een zoon van 1,5 en dat geeft mij toch moed dat het ook een tweede keer moet lukken toch??
hou je taai!!!

hoi Miffi,

Bedankt voor je reactie...wat kan je dan balen he als je toch weer ongesteld wordt. Je weet dat het kan maar het liefst dan ook zo snel mogelijk :).
Maar 4 maanden valt nog hartstikke mee..het komt vanzelf.
Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden maar ik wacht met testen....als dat lukt, haha.
De buikpijn is vandaag iets minder. Maar ik blijf malen ivm de eerdere miskraam. Je bent je nu zo bewust dat het fout kan gaan dat ik gewoon niet meer durf te hopen.
Heb jij ook altijd een regelmatige cycles??

hoi tessa,

ja gek genoeg had ik altijd een cyclus van 28 dagen, maar sinds we weer bezig zijn dus niet.... laatste keren was het 24 (dan hoop je nog op innestelbloeding pfff, niet dus) erna 26 dagen en nu dus 32 dagen. vandaar dat ik echt denk dat het ermee bezig zijn in je hoofd invloed heeft op je lichaam, maar ja het van je af zetten valt ook niet mee!
ik begrijp dat je graag wilt testen maar tegelijkertijd ook weer bang bent voor een teleurstelling. ik heb nu met mezelf afgesproken dat ik bij de volgende keer pas mag testen met een week overtijd....
gelukkig vind jij ronde vier meevallen, dat is fijn om te horen. ik dacht gister bij mezelf waarom zou het de volgende keer wel lukken? je word er wel een beetje sip van....
nou veel succes; ik hoop het beste voor je!

hoi tessa

ik moet zelf nog een paar dagen afwachten maar ik heb ook dat ik misselijk en heel moe ben . en heb wel al de hele week een raar gevoel in mijn buik .en ik heb ook dat hongergevoel al de hele tijd maar ja zo als ik zeg ikmoet nog tot het weekend wachten het voelt niet als normaal als ik ongesteld moet worden heb normaal andere verschijnselen . wij zijn bezig voor nummer 2 onze 1 ste dochter is 4 en ik probeer me steeds voor te stellen hoe ik me toen voelde maar dat is zeer moeilijk vind ik . ondertussen hoop ik voor jouw dat het een innesteling is succes met proberen te wachten groetjes

Bedankt voor jullie reacties....ik heb besloten dat ik vanavond nog ga testen...ben nog steeds niet ongesteld geworden en ben inmiddels 5 dagen over tijd. Bij mijn oudste zoon heb ik na 2 dagen ook positief getest. Vandaag wel weer last gehad van buikpijn :-(.
Miffi, 4 maanden is echt niet lang. Gemiddels duurt het een half jaar tot een jaar dat moet je maar in je hoofd houden. Bij mijn oudste was het de 5e maand raak. Toen ik gestopt ben met de pil was ik in 1x zwanger maar dat liep uit in een miskraam en dit is ronde 3....ik laat nog even horen hoe het afgelopen is.
Ik ga voor jullie alvast duimen, en wie weet Miffi is het bij jou in maand 5 ook raak.
Tot horens

Nog even snel een berichtje...ik heb net getest en ben ZWANGER!!!! Ik vind het doodeng allemaal maar ben superblij

super gefeliciteerd
ik hoop volgende week ook het zelfde te kunnen zeggen word met de minuut misselijker en moeer . en sjagerijnig word ik er ook van al dat wachten
groetjes kelly

Terug
Bovenaan