Onzeker!?

Hallo, ik ben op dit moment 5 weken zwanger maar erg onzeker. Ik heb al een dochter van twee jaar en het duurde bijna 4 jaar voordat ik van haar zwanger was. Ik was toen superblij. Er was niks met ons aan de hand alleen het lukte maar niet. Nu ben ik al na negen maanden voor de tweede keer zwanger en ik kan niet geloven dat het dus gelukt is, in voor ons een korte tijd, ik heb echt het idee dat het een flauwe grap is. Is dit voor iemand herkenbaar?

liefs.

ja ik ken dat, voor mijn zoontje een jaar geklust (is niet heel lang, maartoch) en nu 3 keer achter elkaar bij poging 1 of 2 zwanger geworden. Helaas zijn er 2 een miskraam geworden, maar ben nu 17 weken zwanger van mn tweede kindje.

Ik snap je onzekerheid en ongeloof :) maar ga er maar van genieten, je lijf heeft nu misschien gewoon beter doorgehad hoe het werkt.

Liefs Jen

Ik ken het het ook wel. Voor mijn dochter (2 jaar) heb ik ook een miskraam gehad. Toen wij weer zwanger probeerden te worden heb ik steeds in mijn hoofd gehad, dat wordt vast eerst weer een miskraam. dom he. na 7 maanden bleek ik zwanger, nu 10 weken. morgen een echo, pas daarna ben ik wat geruster hoop ik. denk steeds dat er wat is, maar dat gevoel had ik bij mijn dochter vast ook wel.
Maar probeer er idd maar van te genieten, Bij mij is dat nog een beetje wisselend. Dan voel ik me mega-zwanger en dan denk ik weer tja tis dat de test positief was.

Groeten

Terug
Bovenaan