onzeker

Hallo,

Een vraag, want misschien ervaren jullie dit ook wel. Ik ben nu 5 weken zwanger, maar ik heb helemaal geen bijverschijnselen, ben niet misselijk, heb geen gespannen borsten, voel me niet zwanger, terwijl 5 testen uitwijzen van wel.
Herkent iemand zich hierin?

hoi,

ik ben ook 5 weken zwanger en voel ook niets. Maar dat kan nog komen hoor! Dus geniet er maar van. Gister zei mijn vriendin nog wees blij dat je niets voelt.

Zij heeft buikpijn gekregen en daarbij een miskraam. Dus laat het maar lekker stil blijven.

Maar ik snap het wel hoor, heb het zelf ook een beetje, maar het is nog vroeg in de zwangerschap. Meestal begint het bij 6 of 7 weken dat je misselijk kan worden. Maar laat alles maar lekker wegblijven toch?

succes

groetjes

Hoi Jose,

Ik ben nu 9.5 week zwanger en bijna geen klachten gehad. Het is dus echt normaal. Ik had pas lichte klachtjes bij een week of 7-8 maar niet noemenswaardig.

Groetjes, Liselotte (uitgerekend in september).

Ik heb met al mijn zw.schappen (nu de vierde) bijna geen enkele zw.veschijnsel gehad. Alleen moe, maar ja.. dat hebben er meer last van..
Geniet er maar van!
Gr. Mamajo

ik herken het! ik ben nu 8 weken zwanger en had het ook hoor!
ik ben uitgerekend eind sept. de eerste week kon ik het niet geloven! merkte nog niks!
maar geloof me het is echt zo!!!

liefs

Hoi,

Ik zou er lekker van genieten en niet al teveel zorgen maken. Ik ben nu ook 5 weken zwanger en begin nu een beetje moe te worden, verder heel af een toe een golf van misselijkheid maar verder niks. Ik zou zeggen geniet ervan!

Liefs
Yvonne

Hallo,

Gelukkig voel je je goed.. Je hoeft je echt geen zorgen te maken, 5 testen dat is duidelijk genoeg toch..
Maar ik snap het hoor, we zijn volgens mij allemaal wel een beetje onzeker, omdat de eerste echo ook nog niet is geweest. ik ken het ! :)
IK ben ook 5 weekjes en voel me ook aardig goed. Heb wel grotere borsten, ben moeier en duizelig.. Maar het is niet heel erg.
Ik hoop dat je dit de hele zwangerschap vol kunt houden !! :)
Succes ermee, de zorgen zullen vanzelf wegnemen, wanneer je de eerste belangrijke afspraken hebt doorstaan ..

Liefs Kimberley

Hallo,

Voel je maar niet onzeker, bij mijn eerste zwangerschap voelde ik pas iets na 7 a 8 weken en dat was misselijkheid dus niet fijn...

Nu ben ik 5 weken en mijn tepels zijn erg gevoelig dat ik bijna niet eens een trui aankan... :)

Wendy

Terug
Bovenaan