Onzeker....

Hallo,
Allereerst zal ik me even voorstellen. Ben Rianne, 28 en vandaag een test gedaan en die zegt ZWANGER.... van ons eerste kindje.
Nu heb ik meteen al een onzekerheidje.... vandaag tijdens de onlasting bloed verloren, echt maar een druppeltje, maar wel een beetje een slijmpje.... weet ook niet hoe ik het anders moet beschrijven, haha....
Ik zit ongeveer in week 4/5. Is dit normaal. Heb namelijk een paar dagen geleden wat bruin/zwart bloed verloren en denk dat dat de innestelingsbloeding is geweest.... ben gewoon een beetje onzeker :)
Hopelijk heeft iemand een antwoord of heeft hetzelfde meegemaakt.
Groetjes Rianne

Gefeliciteerd!!

Bloed bij ontlasting betekent meestal een klein scheurtje of aambei(tje)
Helaas is dat een van de kwaaltjes onder invloed van hormonen; een vertraagde darmwerking met alle gevolgen van dien......
Probeer genoeg vocht binnen te krijgen en eet vezelrijk voor zover je dat nog niet deed.
Afscheiding is ook normaal tijdens een zwangerschap en ook de slijmpjes, hoort er allemaal bij!
Ik zou me er niet heel erg ongerust over maken hoor!
Je mag je nu trouwens al wel aanmelden voor Moeders voor moeders, krijg je weer een nieuwe test, altijd leuk voor de bevestiging!

Succes!

Groetjes Sas 17/3wk zwanger van de 2de

Ik begrijp dat je er onzeker van word. Dit is echter niet altijd nodig. Als het bloeden langduriger en meer was, zou ik me zorgen maken. Dit is inderdaad misschien gewoon maar een innesteling geweest. Als je het niet vertrouwd zou ik zeker even je huisarts contacteren, en ander over een paar daagjes nog een test doen.

succes

Hoi

helemaal precies hetzelfde hier!
vrijdag beetje bloed/slijm verloren....dus ik dacht dat ik ongesteld ging worden. Maar vandaag toch positief getest. ik snap je onzekerheid, maar het kan volgens mij ook geen kwaad.
Ik heb bij mijn tweede vanaf week 9 to week 20 gevloeid, en die ligt nu toch echt lekker boven in haar bedje bijna 3 jaar te worden! hi hi

erg he al die onzekerheden......word er zelf ook hopeloos van!
heb je verder nog kwaaltjes? Ik heb best een trekkerig gevoel in mijn onderbuik....herken het van de eerste 2.

Terug
Bovenaan