onzeker

Hoi,
Na 15 mislukte ivf-pogingen, ben ik natuurlijk zwanger geraakt. Onvoorstelbaar... we hadden 1 kans op 1000. Ik ben nu 6 weekjes. Dolgelukkig, maar zo bang....
Ik heb zo goed als geen 'kwaaltjes', en dat maakt me nog meer onzeker. Ik heb enkel 's nachts en 's morgens heel gevoelige borsten, maar dat gaat weg in de loop van de dag. Af en toe een 'zeurende' buik, en soms lichte hoofdpijn. Voor de rest niks....
Op 2 juli heb ik een echo, en dan zou er hartactiviteit moeten te zien zijn...
Ik hoop zo dat alles goed gaat.
 
Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik heb bij beide zwangerschappen 9 maanden nergens last van gehad, en heb 2 gezonde kindjes. Ik zou me geen zorgen maken hoor!

De eerste tijd is altijd erg onzeker, voel me nu ook erg onzeker. Maar probeer er wel van te genieten.

 
Oooo meid wat spannend en natuurlijk van harte gefeliciteerd met dit wondertje!

Ik kan me je ongerustheid helemaal voorstellen, heb zelf 2 mk en 2 gezonde kids en iedere keer vond ik die eerste 12 wk killing! Tis echt gewoon uitzitten die tijd, je kan er geen invloed op uitoefenen. Je moet maar zo zien, je hebt ongeveer 15% kans dat het misgaat, dat is toch zeker 85% kans dat je over 7,5 mnd een babietje in je armen hebt!

Geen kwalen betekend echt niks. Ik heb me onwijs zwanger gevoel en toen ging het mis, ik heb ook helemaal niks gevoeld en dat werd mijn zoon:) Wees blij dat je niet boven de wc hangt, das echt niet fijn.

Dus, kop op, aan stressen heb je niks! Ik duim voor je as donderdag.

Liefs, Marijne
maart mama 2010
 
Wat een wondertje! Spannend hoor, kan me voorstellen dat je je onzeker voelt. Die kwaaltjes kunnen van dag tot dag verschillen.
Succes en veel plezier volgende week bij de echo!

Groetjes Danielle
 
Hi Ilfi,

Heel herkenbaar verhaal! Ons werd gezegd dat "gewoon" IVF niet zou werken maar alleen ICSI n optie was...en nu ben ikook geheel spontaan zwanger. wow, 15 pogingen...wat moeten jullie sterk zijn om daar door heen te komen!

Ik heb dezelfde gedachten als jou..! ben o zo bang dat het mis gaat...want wat als dit je enige kans is?? ik voel me eigenlijk ook prima. Maar merk wel dat ik wat later (ben nu ruim 12wk) wat meer merkte...maar soms is het weer n dagje, of dagen minder en dan ga je weer zo twijfelen...ik probeer ook maar te genieten, maar vind dit nog wel heel moeilijk. maar wat als die zwangerschap nou zo voorbij is, en ik heb er niet van genoten....? maar zoals andere vrouwen ook veel zeggen, zodra je zwanger bent, is het zorgen maken ook begonnen, in het begin bang voor een miskraam, later als je het even niet voelt bewegen, en als het kindje geboren is kan er nog zoveel gebeuren.

Hoop echt voor je dat dit goed mag zijn...wonderen gebeuren echt! En zijn voor jullie al gebeurd, je hebt een kindje hoe dan ook!

Hoop dat je ons op de hoogte blijft houden.
Hou vol nog een paar weekjes en hopelijk zien jullie een heel klein hartje kloppen! wij hebben het ook met 8wk gehad...en moet nu weer wachten tot 18-20 weken :-S.
Probeer echt te genieten!
 
Gefeliciteerd, super zeg! Maak je niet te druk, ik had ook alleen maar pijnlijke borsten 's ochtends en 's avonds en iets emotioneler maar gelukkig ook niets en ben nu al weer ruim 19 weken zwanger. Geniet ervan en veel plezier bij de echo!
 
Hoi Ilfi,

Als eerste van harte gefeliciteerd, ook dat je zo hebt doorgezet, petje af.

Ik zelf heb een dochterje van bijna 5 en ben nu 7 weken zwanger. Aanstaande dinsdag de eerste echo en ik weet precies hoe jij je nu voelt. Ook ik heb geen verschijnselen, alleen die borsten 's avonds en 's nachts.
Bij mijn vorige zwangerschap was dat zeker anders, toen had ik een vaste relatie met de wc pot!!
Ik hoop dat alles goed blijft gaan en dat jij volgende week ook een klein hartje ziet kloppen, het zou natuurlijk helemaal mooi zijn als je niet van al die kwaaltjes hoeft te genieten!
Ik ga je volgende week zeker even opzoeken en ik hoop zo dat het positief is!!

Hele dikke kus en ga lekker genieten!

Liefs Moosie
 
Terug
Bovenaan