Onzeker...

Hoi,

Moet ff m'n verhaal kwijt...

Donderdag moet ik weer naar de vk voor controle, maar ben zo vreselijk bang dat het miss niet goed is... Heb laatste dagen erge pijnlijke steken in mijn buik gehad. Volgens mijn zussen en moeder is het bandenpijn, maar wordt er echt afschuwelijk onzeker van...
Mijn man kan niet mee donderdag dus ik heb m'n moeder maar gevraagd... Vind het echt doodeng!!
Ik maak mezelf er zo de kop gek mee maar kan er niets aan doen, doe echt heel erg m'n best om me niet druk te maken, maar das makkelijker gezegd dan gedaan...

Sorry, moest dit ff kwijt...

Liefs Chantal

Hey Chantal,

Ik snap je ongerustheid helemaal. Wat rot, meid. Kan je niet bellen met de vk om te vragen of je eerder mag komen? Misschien dat je man dan ook wel mee kan? Hier nog een paar dagen mee doorlopen lijkt me ook niet fijn.

Sterkte!

Liefs
Ingrid

Hey,
Wat vervelend dat je je zo voelt!
Het is je eerste hé?? Ik had met de eerste ook zoveel last van steken, heb zelfs 1x in paniek de vk gebeld om 8uur in de ochtend, omdat ik de hele nacht had wakker gelegen van de pijn, nadat ik het hartje had gehoord en de vk me ook nog vertelde dat het echt de banden waren kon ik weer genieten.
Het kan echt heel heftig voelen, maar meid als je je zo voelt bel idd ff de vk, misschien is er een mogelijkheid dat je eerder kan komen, dan hoef je je niet zo´n zorgen meer te maken!
Hopelijk stelt dit je ook al wat gerust!
Liefs MJ

Iedereen zegt idd dat het de banden zijn, dus dat stelt me wel gerust... maar ben bang dat ik niet eerder gerust ben dan dat ik het hartje gehoord heb.
Op zich is het ook wel logisch omdat mijn buik nu ook echt begint te groeien...
Vind het zo vervelend dat als ik eerder ga/kan dat ik dan weer bij het werk weg moet... Moet al zo vaak voor van alles...

Thanx iig dames ! Doet me goed !

Liefs Chantal

heee chantal,
ik heb bij de eerste ook heel veel steken gehad, maar je moet maar zo denken: dat is een goed teken, want je buik groeit gewoon en je kindje dus ook! 't hoort er allemaal bij, de één heeft het erger dan de ander! ik snap je wel hoor, ik heb dat bij de eerste ook gehad, en ook vreselijk onzeker, maar nu bij de 3e denk ik 'o'ja dat had ik bij de 1e en 2e ook'..........succes ermee en probeer toch een beetje te genieten!
liefs!

heeey meid,

ik ben ook vaak onzeker,
vooral nu omdat ik niet meer echt veel voel.
en me niet zwanger voel.
maar het is ook vervelend dat het de eerste is he?
je kunt het nergens mee vergelijken en weet niet wat je wel en niet moet voelen.

igv succes ermee als je het niet vertrouwt gewoon bellen die mensen zitten daar voor jou.

liefs lee

Hoi,

Ik heb vanmorgen toch de vk maar gebeld....
Kon gelijk vanmiddag terecht. Ik belde met de assistent en ik gaf aan wat mijn klachten zijn en ik zei dat ik dacht dat het miss wel bandenpijn is maar dat dus niet weet.
Zij zegt: nee bij 18 weken kun je nog geen bandenpijn hebben... Dus was ik nog ongeruster !!!
Kom ik vanmiddag bij de vk en die zegt: tuurlijk is dit bandenpijn, juist nu ga je een groeispurt in en is het normaal omdat alles moet oprekken!
Heb het hartje weer gehoord vanmiddag en dat maakt echt alles weer goed!
Ik was gelukkig geen zeurderd en mag altijd bellen.
Het zag er verder allemaal goed uit, maar moet wel rustiger aan doen ivm harde buiken. Heb daar nogal last van dus moet wel rustig aan doen!
Maar ben weer helemaal blij !!!!
HIj/zij doet het super !!!!
en mama nu ook weer...

Liefs

Terug
Bovenaan