onzeker

hallo,

moet vanmiddag weer op controle bij de verlosk. helaas voel ik me al 2 dagen niet lekker, heb constant een drukkend gevoel boven mijn buik net of er een riem omheen zit. was gister ook superduizelig wakker geworden. dekleine voel ik gelukkig wel bewegen maar ik baal van hoe ik me voel. Hoop maar dat er niks aan de hand is. Ik zou me nu wat beter moeten gaan voelen met 18 weken maar voel me constant erg moe en ben een beetje down. andere die zich zo voelen?

Hoi,

Maak je niet te druk !! Lekker makkelijk gezegd, weet ik, maar probeer echt te genieten!!
;Misschien komt dat drukkende gevoel wel omdat je buik gaat uitrekken. Er gebeurd zo vreselijk veel nu in je lichaam en ik denk niet dat je je overal druk over moet maken! Das zonde, want het zwanger zijn is zo prachtig mooi iets!! Ik heb makkelijk praten, dat weet ik.
Gewoon al je 'klachten' zeggen tegen de v.k.! Daar zijn ze voor !!
Succes!

Liefs

Duizeligheid en moeheid horen er wel helemaal bij, ondanks dat het supervervelend is.
Verder kan je idd door de hormonen goed down zijn, ook ik heb hier last van en probeer er tegen te vechten door vaak naar buiten te gaan en leuke dingen te doen.

Wat zei je vk er van?

Succes ermee,
Liefs Mini

kom net van de verlosk en drukkend gevoel zijn waarschijnlijk mijn darmen die minder ruimte hebben, mijn bloeddruk is nog te laag en ijzer is wel iets gestegen maar toch nog een kuurtje gehad. En idd t zullen de hormonen wel zijn waardoor ik wat meer down ben. Ben helaas te moe om vaak naar buiten te gaan. Ook zei ze dat het gewoon allemaal wat vermoeiender is als je er al drie hebt rondlopen en dat geloof ik graag. Ach hopelijk morgen een betere dag.
liefs

GElukkig kon de verloskundige je gerust stellen.
Die riem om je buik kan wijzen op zwangerschapsvergiftiging, maar dan had je natuurlijk ook een hoge bloeddruk moeten hebben en dat is gelukkig niet zo.

Sterkte...hoop dat het snel beter gaat!

Hey meid,
Ik heb die momenten ook hoor en zeker ook omdat we er al drie hebben rondlopen, dat maakt het niet gemakkelijker!
Probeer toch lekker even te wandelen of naar de speeltuin te gaan ofzo, kost even moeite maar geeft ook nieuwe energie!
Liefs MJ

Terug
Bovenaan