Ik heb een zeer wisselende cyclus en weet niet zo goed wanneer ik ongi moet worden. Soms gaat het een paar maanden goed en dan weer niet. Nu heb ik sterk het gevoel dat ik zwanger ben, ik eet al 2 dagen alles door elkaar, heb af en toe steken en af en toe beetje pijn in mijn borsten. Voor mijn ongi heb ik deze klachten niet echt, alleen een beetje pijn in mijn onderrug. Ik durf het niet te hopen, want wij proberen al 1,5 jaar zwanger te worden zonder succes. Ik wordt er gewoon super onzeker van en weet niet meer wat ik van mijn lichaam moet verwachten. We hebben volgende week een afspraak in het ziekenhuis en ik ga na deze ongi (?) aan de medicijnen om mijn cyclus beter te krijgen en mijn eitjes sneller te laten rijpen, mocht dit niet lukken starten we snel met IUI. Ik heb echt superveel respect voor mensen die al veel langer een kinderwens hebben en al veel behandelingen hebben moeten doorstaan. Hopelijk blijft het bespaart en ben ik nu gewoon natuurlijk zwanger geworden, want uiteindelijk wilt iedereen dat het liefst. Succes allemaal! Ik moest het ff kwijt.
Liefs Vic
Liefs Vic