Onzeker

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en wil meteen even iets kwijt.

Ben momenteel zwanger van ons tweede kindje hoe lang is moeilijk te zeggen 10 januari pos getest.
Die zondag er na begonnen de klachten een heel harde buik en pijn in onderrug en buik. Door de verloskunidige door gestuurd naar het ziekenhuis ze dachten aan een buitenbaanmoedelijke zwangerschap. Echo laten maken en niks te zien meteen bloed laten prikken laag HCG. Moets toen woensdag terug komen HCG was toegestegen en op de echo was een beginnen de zwanger schap je zien.Vrijdags weer terug en HCG weer gestegen en de zwangerschap gegroeid na het weekend terug komen . Echo was nu echt een zwangerschapsringertje te zien met een vruchtzakje. Moet nu as donderdag terug op weer een echo om te kijken of het hartje klopt!!!

Af en toe nog wel pijn in de rug en bij alles wat ik voel denk ik dat het fout gaat ben zo onzeker en zie op tegen donderdag !!!!!

Ken dit niet van mijn eerste zwangerschap
 
Hoi Eef,

elke zwangerschap is anders. Ik had in tegenstelling met me eerdere 2 zwangerschappen steeds het gevoel alsof ik ongesteld moest worden. Inderdaad me onderrug. En zelf nu met 6 maand had ik het laatst weer. En die harde buiken herken ik ook wel eigenlijk. Op de echo's was alles goed. Naar mijn idee hoort het er een beetje bij.

Hopelijk is alles goed donderdag.

Heel veel sterkte
 
Een zwangerschapsring is een goed begin! Mijn eerste zwangerschap had ik helemaal geen klachten en was er geen ring te zien. Na een tweetal weken onzekerheid nog steeds niet. Dit ging dus mis. Tweede (huidige) zwangerschap hadden we met ruim zes weken een ring en waren dus blij. Ook had ik meer klachten, zeurend gevoel in onderbuik en rug. Heel irritant en was dan ook als de dood dat het weer mis zal zijn/gaan.

Nu 37 weken heen en nog steeds is het spannend en ben ik regelmatig onzeker..... Ben blij dat het er bijna op zit ;-) Al zal ik het gevoel ook wel missen.
 
Jeetje, sterkte nog de komende dagen.
Hoop dat je positief kunt blijven, en dat het donderdag allemaal meevalt. Zo te horen is het elke keer nog gegroeid, dus dat is positief!
 
Terug
Bovenaan