onzeker!?!

Ben maandag voor een week terug bij de verloskundige geweest en bleek 4 a 5 weken zwanger te zijn. helemaal blij:):) Niet verwacht dat het zo snel zou gebeuren. (gezien veel stress en lang gebruik van de prikpil)
Voor 24 maart nieuwe afspraak voor echo gemaakt.

Afgelopen vrijdag iets helder bloedverlies. Zaterdag wat donkerder. Zondag weer niets en nu wat restjes oud bloed bij de urine.

vanmorgen gebeld met de veroskundige maar er is niet zinnigs over te zeggen. Mag maandag komen voor een echo en dan zien we verder. Mocht de buikpijn toenemen dan bellen of bloeden niet ophouden.
Het bleod niet constant en de buikpijn ja wat kan ik daar van zeggen? Ik heb buikpijn maar dat heb ik als ik zenuwen heb. Verder ben ik de hele dag beroerd als ik ook maar iets eet.

Ik weet niet wat ik denken moet?
De verloskundige wist het ook niet en zei het kan mis gaan of neit daar is niets over te zeggen. Dus een week onzekerheid bahbah.

En de zenuwen stoppen niet vanmiddag in ondertrouw en 1 maart begin ik met een nieuwe baan. EN dan de zenuwen of alles goed is. Dus die buikpijn zal voorlopig niet weg gaan.

Ik moets het even kwijt!
gr Claudia
 
Hallo claudia,

Erg vervelend en ik begrijp zeker je onzerheid.Ik heb de eerste weken van mijn zwangerschap ook helder rood bloed verloren.Dacht direct dit is het einde,maar inmiddels alweer 25 wk zwanger van ons eerste wondertje.
Het hoeft niet altijd bij bloed verlies te betekenen dat het misgaat.
Het is inderdaad afwachten en het beste ervan hopen. Mijn verloskundige zei toen ook zolang je geen buikkrampen hebt hoeft het niks te betekenen.Gelukkig had ik dat toen ook niet.

Sterkte meid.

Wanneer gaan jullie trouwen?

Gr wonder2011
 
Ik weet ook dat het niets hoeft te betekenen. Maar onzekerheid en elke keer als ik naar de wc ga moet ik even slikken. Maar weet ook dat je er niets aan kunt doen.

wij gaan 24 juni trouwen.

gr Claudia
 
Wat een stress geeft dat he!
Ik hoop dat de echo volgende week je meer zekerheid geeft.
Zelf heb ik 2x een miskraam gehad en daarbij had ik echt menstruatieachtige krampen. Nu had ik ook in het begin bloedverlies en wel buikpijn, maar toch voelde het anders.
Buikpijn kan zeker heel goed door de stress komen, verder kunnen de hormonen voor een prikkeling van je darmen zorgen.

Probeer je aandacht echt ergens anders op te vestigen! Wij gaan 7 oktober trouwen en toen we net de datum vast hadden gelegd bleek ik ook zwanger te zijn. Dus steeds als ik ging stressen ging ik gewoon jurken kijken ofzo.

Veel sterkte en ik duim voor een goede echo!!!!!
 
Terug
Bovenaan