onzeker

maak nu (zoals vele waarschijnlijk) de periode door van onzekerheid. Gaat het allemaal wel goed, en krijg ik geen miskraam, klopte dit pijnte wel enzo
Pff ben zo blij als we over 2.5 weken naar de verloskundige kunnen, want dan wordt ik toch een beetje uit die onzekere fase gehaald.


x yvonne
 
Ik herken het hoor! Ik ben 6 weken zwanger en denk ook bij alles wat ik voel (of niet voel) gaat het wel goed?
Maar aan de andere kant geniet ik ook! Vind het heerlijk om zwanger te zijn, ondanks de kwaaltjes. Ik geniet van het hier en nu.
 
Geloof me heel je zwangerschap blijft spannend.
Ben je de 12wk gepasseerd dan krijg je weer andere angsten.
Ben nu 30wk en vind het nog iedere dag spannend.Als ik het even niet voel dan denk ik ojee.
Iedere fase blijft spannend.

 
het blijft inderdaad altijd spannend, maar ik vond de eerste 12 week ook echt niet leuk, na 2 miskramen kon ik er niet van genieten. daarna maakte ik me nog wel zorgen om de 20wk echo en nu geniet ik. ben nu 24,5 week en voel ons kind goed. nog even volhouden en in de meeste gevallen gaat het gewoon goed hoor!!!
 
ik heb het zelfde ben nu 15 wekend zwanger en ben nog steeds onzeker maar niet meer zo veel als voor de 12 weken en heb dinsdag echo gehad en alles is goed met onze uk das wel weer een opluchting en het komt vast wel goed zo wel bij ons als bij jou succes meid
 
Ontzettend herkenbaar. Gelukkig lijkt de onzekerheid wel een beetje in golfbewegingen te komen... Nu acht weken en het gaat wel. Vanochtend een tweede echo bij de gyn. Hopen dat het hartje klopt.

Iedere dag is er eentje!
 
Terug
Bovenaan