onzeker

A

Anoniem

Guest
Ik heb vandaag te horen gekregen dat, mocht ik zwanger raken en met verlof gaan, ik helemaal niks krijg!! Ik hoopte erop dat ik iig het minimun aantal uren nog kon schrijven en dan was het bedrag wat ik moet sparen nog te doen. Maar nu!! Moet gewoon 2/3 maanden salaris bij elkaar sparen!! Pffff weet even niet of dat wel gaat lukken en of we dus nu wel door moeten gaan. Hebben jullie hier misschien ervaring mee of tips?

Liefs ciomama

Oh ja, ik werk thuis als gastouder. Ik ben dus geen zelfstandige, maar ook niet in loondienst.

Ha,

Volgens mij werkt dat per gastouderbureau weer anders, begrijp dat je nog niet zwanger bent, misschien is het mogelijk om te kijken of het bij een ander bureau anders werkt en dan ondanks alle rompslomp waar je dan mee te maken krijgt overstappen.
(wij hebben een oppas aan huis die we tijdens vakanties van haar of ons niet door hoeven te betalen mits we het 4 weken voor die tijd doorgeven, zij werkt ook via een ander bureau en daar krijgt ze tijdens vakanties de helft doorbetaald)
Anders bij het UWV de ZeZ regeling navragen, dat is een zwangerschapsverlof voor zelfstandigen

succes

meen je niet meid...ik kan je niet helpen...werk wel in kinderopvang maar weet niet hoe dit allemaal inelkaar zit! ik hoop dat je een oplossing kan vinden, misschien wat javo zegt..informeren bij andere bureau's!
veel liefss

Ik ben zelf gastouder! Ik ben wel zelfstandig! En krijg momenteel een zez uitkering via t UWV! En ook al ben je geen zzper kan je volgens mij gewoon een uitkering aanvragen bij t UWV! Informeer anders even bjj t uwv!! Een vriendin van mij kreeg t namelijk ook gewoon en zij was ook geen zzper!!

Gr. Tamjo

Geen ervaring mee, maar het lijkt me sterk dat je helemaal nergens een uitkering kan aanvragen. Net wat de andere meiden zeggen: even goed informeren!

Succes meid!

X

Er zal vast iets zijn anders zouden heel veel mensen geen kinderen kunnen krijgen.
Gewoon bellen en navragen volgens mij heeft iedereen recht op geld!!!

Succes

Nou ik heb even gekeken bij het uwv en als ik dat goed lees dan heb ik idd recht op een uitkering!! Ook hoorde ik dat een paar gezinnen wel doorbetalen!! Was zo blij dat ik meteen een paar zwangerschaptesten heb gekocht hahaha!!
Thanx voor de info!!!!!

Liefs ciomama

hey ciomama!!

Schrok even toen ik het las.. dacht ooh wat erg als je je droom (tijdelijk) moet opgeven maar gelukkig is het niet zoo!!Nu hopen dat je snel een positieve test mag hebben!!
En heb je je ei al gevonden??? Eerdere bericht was niet onaardig bedoelt hoor meid, had het waarschijnlijk verkeerd gelezen dacht dat we gelijk liepen.. sorry..

Kussies

Terug
Bovenaan