Onzeker

Moet het even kwijt. Ik ben zo bang dat het mis gaat. Heb echt een slecht begin van mijn weekend. Ben al 10 keer naar de wc gegaan, omdat ik denk dat ik ongesteld moet worden.
Ik ben zo bang, weer voor die miskraam. Ze zeggen dat na de 1e miskraam het nu 20% kans is voor weer een miskraam (ipv 10%) Dat zij de verloskundige, maar de gyneacoloog sprak dit tegen. Maar blijf maar met die 20% in mijn hoofd hangen.
Gelukkig ga ik zo shoppen met een vriendin! Heb ik afleiding en is deze dag snel voorbij.
Ik weet zou moeten genieten, maar kan het gewoon even niet.

pfff yvonne

Hoi Yvonne,

Ik ken je gevoel, heb net vanmorgen wat bloedverlies. Ik heb niet eerder een miskraam gehad, maar ook die 10% is natuurlijk heel goed mogelijk. Gelukkig zijn er ook nog wel andere oorzaken voor bloedverlies, maar het blijft natuurlijk spannend.

Nou, volhouden maar en ik hoop dat je een beetje van je dag kon genieten.

Heey meid,

Idd erg spannend zeg!! Wanneer ben je de datum van je miskraam voorbij dan? En heb je al gebeld naar je vk? Hopelijk kan je gauw terecht en zie je een mooi hartje kloppen!! Probeer je niet al te druk te maken meis, is voor jullie beiden ook niet goed!!

Succes!!!
Dikke knufffel ciomama

Hoi, had de vorige keer tussen de 6 a 7 weken mijn miskraam. Hoop dus bij de 7 weken voor een echo te kunnen (denk dat eerder ook geen zin heeft) maar dat laat ik aan de verloskundige over.

HEb het vanmiddag verteld aan een vriendin en voelde mij meteen wat rustig. Ben ook meteen weer misselijk geworden vanmiddag, dus ik weer blij hihi. Vanmorgen viel het namelijk wel tegen.

Vanavond lekker met mijn man gepraat en gelukkig alle begrip

HErken jij die zeurende pijn in je buik. Lees dat je dat ip later zou moeten hebben.

x yvonne

Terug
Bovenaan