onzeker

hoi allemaal

ik zit weer erg onzeker me dagen door te brengen voelde de kleine al vroeg in mijn zwangerschap geregeld maar nu voel ik eigenlijk niet echt meer wat mn placenta ligt in mn rug en heb wat krampen maar die trekken ook weer weg ik groei wel nog
ik heb deze dingen ook gehad bij mn eerste vooral harde buiken waar je ook krampen trekken kan hebben maar zit nu echt van zal ik bellen of zal ik wachten tot de aankomen de controle wil ook niet steeds zo onzeker overkomen maar wil ook niet zo onzeker gevoel blijven houden had gehoopt iets meer te kunnen genieten nu maar lukt nog niet erg
ga het weekend naar belgie ook ff er tussen uit hopelijk beetje meer rust
 
Hay meisie,

Wat een kwelling die onzekerheid! Ik denk altijd maar zo: het kan er maar op één manier uit als het niet goed is en dat móet je merken........

Volgens mij zit het helemaal goed maar anders bel je toch even!

Er zijn heel veel meiden die onzeker zijn (waaronder ik) alleen belemmert het je dan niet in je dagelijks leven, dat heb jij nu wel en dus moet je gerustgesteld worden..........dan kan je weer genieten en kan je lekker op vakantie!

Bel gewoon even meisie! Weet zeker dat je opgelucht bent als je dat hebt gedaan......

Ik wens je een zorgeloze vakantie! Het zit vast goed!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
 
Hey,

herkenbaar! Gisterenochtend flink in de weer met was/huishouden/boodschappen, dus flink sjouwen en bukken... Gevolg; harde buiken en natuurlijk precies weinig beweging bij de uk, stress!!!

Maar gisterenavond was alles weer gewoon, denk dat het in ons mama's ingebouwd zit om ons heel gauw zorgen te maken...

Probeer te genieten, hoe onzeker je soms ook bent!
 
Hey meis,

Jouw verhaal is heel herkenbaar, ik heb hetzelfde gehad vorige week. Ben toen naar de gyn geweest en die heeft me na een echo gerustgesteld, heb uiteindelijk wel het advies gekregen om minder te gaan werken. Heb dat advies ter harte genomen want de baby gaat voor alles!
Ik voel de baby door de ligging van de placenta ook niet vaak/ goed. Maakt je onzeker he?
Maar neem gewoon contact op met de vk, die kan je weer geruststellen en al die stress is ook niet goed voor de baby toch?

Succes xxx



 
Gewoon bellen hoor. Het is echt belangrijk dat jij je zeker voelt. Daar heeft de baby het meest aan. Misschien willen ze je wel even het hartje laten luisteren. Dat scheelde bij mij vorige week echt. Het kinderzitje van mijn fiets knalde hard tegen mijn buik en ik schrok daar zo van, ik mocht gelijk even het hartje luisteren. Meteen hormonale tranen natuurlijk ;)
Doen! Bellen!
 
Terug
Bovenaan