Vanochtend de groeieho gehad en zoals jullie weten ben ik geen fan van echo's. Ik heb dan zoveel last van spanning, dat ik er gewoon gek van word. Maar, na de echo ben ik nog onzekerder dan ervoor. De metingen lopen uiteen van 28 weken t/m 30 weken, Verder was op de 20-weken echo te zien dat 1 niertje vergroot was, nu zijn ze allebei vergroot. Nog wel binnen de marge, maar het moet wel gevolgd worden. En nu ben ik dus heel onzeker. Gaat het allemaal nog wel goed, is er niet meer aan de hand? Manlief zegt dat ik me niet zo druk moet maken, maar ik kan het niet loslaten. Ik ben momenteel heel emotioneel, wat natuurlijk ook weer niet goed is voor de baby. Voor mijn gevoel zit het allemaal even tegen. De zwangerschap zelf is al heel zwaar, last van bekkenpijn,, nog steeds misseljke en overgeven, volgende week weer een test voor zwangerschapssuiker en nu dit weer. Waarom kan het bij mij ook niet eens een keertje gewoon volgens het boekje gaan?? Ik ben er even helemaal klaar mee. Hopelijk lucht een potje huilen heel erg op.