Onzeker... :-(

A

Anoniem

Guest
21 dagen overtijd...nog nooit gehad zo lang!!!! ik heb inmiddels 2 testen gedaan. 1e gedaan na 4 dagen overtijd, 2e gedaan afgelopen dinsdag. Beide helaas negatief..

Ik snap er echt helemaal niets meer van. Nooit aan de pil geweest, alleen condoom als bescherming. Cyclus is regelmatig, af en toe zat er wel es 4 a 5 dagen tussen na de dag dat ik ongesteld moest worden. Laatste x dat ik ongesteld was geworden was 28 okt.

Heeeeel af en toe heb ik wel es van die krampen dat het door zet en dan weer niet..borsten zijn wel wat voller maar dit heb ik ook als in ongesteld moet worden/ ben. Hetzelfde geldt voor de kramp
Ik moest rond de 28e van nov.weer ongesteld worden..

Heeft er iemand hier ervaring mee? Ik heb voor mijzelf aangehouden dat als ik rond de 28e van dec.nog niet ben, huisarts ga inschakelen.

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik heb hier wel vaker gelezen dat er (zonder duidelijke reden) ineens een cyclus wordt overgeslagen. Misschien dat dat bij jou ook het geval is?
Heb je wel een eisprong gehad deze cyclus? Als dat niet zo is, kan bovenstaande bij jou het geval zijn. Als je wel een eisprong hebt gehad, kan het zijn dat je zwanger bent en langzaam hcg aanmaakt. Ook dat komt wel eens voor.

Ik zou rond je volgende nod zeker even de huisarts bellen. Misschien dat een bloedtest meer duidelijk voor jullie brengt.

Ik hoop voor jullie dat je langzaam hcg aanmaakt!!

Succes!

Liefs Daisy

Hoi!

Jeetje wat vervelend zeg! Weet hoe je je voelt hoor heb zelf ook meer dan een half jaar een onregelmatige cyclus gehad en dat is echt irri. Alleen wel vreemd bij jou als je de pl níet gebruikt...... Zou idd even afwachten en anders je ha bellen. Het kan zijn dat je een cyclus overslaat of idd je hcg niet hoog genoeg is om een positieve test te krijgen.

Succes hopelijk heb je snel duidelijkheid!

Hallo!!