Onzeker... :-(

A

Anoniem

Guest
21 dagen overtijd...nog nooit gehad zo lang!!!! ik heb inmiddels 2 testen gedaan. 1e gedaan na 4 dagen overtijd, 2e gedaan afgelopen dinsdag. Beide helaas negatief..

Ik snap er echt helemaal niets meer van. Nooit aan de pil geweest, alleen condoom als bescherming. Cyclus is regelmatig, af en toe zat er wel es 4 a 5 dagen tussen na de dag dat ik ongesteld moest worden. Laatste x dat ik ongesteld was geworden was 28 okt.

Heeeeel af en toe heb ik wel es van die krampen dat het door zet en dan weer niet..borsten zijn wel wat voller maar dit heb ik ook als in ongesteld moet worden/ ben. Hetzelfde geldt voor de kramp
Ik moest rond de 28e van nov.weer ongesteld worden..

Heeft er iemand hier ervaring mee? Ik heb voor mijzelf aangehouden dat als ik rond de 28e van dec.nog niet ben, huisarts ga inschakelen.

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik heb hier wel vaker gelezen dat er (zonder duidelijke reden) ineens een cyclus wordt overgeslagen. Misschien dat dat bij jou ook het geval is?
Heb je wel een eisprong gehad deze cyclus? Als dat niet zo is, kan bovenstaande bij jou het geval zijn. Als je wel een eisprong hebt gehad, kan het zijn dat je zwanger bent en langzaam hcg aanmaakt. Ook dat komt wel eens voor.

Ik zou rond je volgende nod zeker even de huisarts bellen. Misschien dat een bloedtest meer duidelijk voor jullie brengt.

Ik hoop voor jullie dat je langzaam hcg aanmaakt!!

Succes!

Liefs Daisy

Hoi!

Jeetje wat vervelend zeg! Weet hoe je je voelt hoor heb zelf ook meer dan een half jaar een onregelmatige cyclus gehad en dat is echt irri. Alleen wel vreemd bij jou als je de pl níet gebruikt...... Zou idd even afwachten en anders je ha bellen. Het kan zijn dat je een cyclus overslaat of idd je hcg niet hoog genoeg is om een positieve test te krijgen.

Succes hopelijk heb je snel duidelijkheid!

Hallo!!

Ik heb er zelf geen ervaring mee maar ik ben het met Daisy en beauty eens! Ik lees ook weleens hier dat er meiden zijn die een cyclus overslaan....Hoe vervelend dat ook is, nog even afwachten en anders even naar de huisarts gaan, hij/zij heeft vast wel een logische verklaring en dat geeft jou ook wat meer rust, hoop dat je gauw duidelijkheid hebt want dit is ook niets!

Sterkte!! Liefs Lynn.

hey...

Ik heb ook een cyclus overgeslagen, tenminste, zo zegt mijn huisarts dat.
Ik was 26 sept voor het laatst ongi en werd dat 53 dagen later pas weer, op 25 nov. Maar ik was aan de pil geweest.... Maar het scheelt wel precies een maand....
Misschien een erg late ei sprong?? Of wat hierboven al gezegd is, toch een zwangerschap maar dat jij heel langzaam hcg aan maakt zodat het lang duurt voor je positief test. Ik heb verhalen genoeg gehoord van mensen die pas in de zoveelste week positief testen.
Anders zou ik ook echt naar de huisarts gaan, zeker omdat je niet aan de pil was, dus het is geen ontpillen.

Heel veel succes, het is erg vervelend!

Eigenlijk net als alle meiden hierboven je vertellen adviseer ik je ook naar de huisarts te gaan en een bloedtest te laten doen. Niets is erger dan in onzekerheid te blijven dus doe wat jij het meest wijs vind. En als jij denkt dat je zwanger bent dan gewoon blijven doorzetten met testen het kan namelijk gewoon dat je heel laat pas positief uitslag krijgt dat heb ik ook gehad.

Wens je heel veel sterkte toe!

Tot 3 jaar geleden heb ik daar wel ervaring mee gehad. Stress kan factor zijn dat het langer duurt. Eetpatroonverandering als je aan het afvallen bent of juist moet aankomen; maar voornamelijk ook gewichtsverandering. (ervaring van gewichtsverandering heb ik wel ivm eetstoornis... ik wist als ik tussen 60-62 zat dat het 4w5d duurde en was het tussen 62-65 5w2d. Van zulke berekeningen heb je op een gegeven moment. Als ik onder bepaald gewicht zat, dan werd de tijd ook weer langer, hierdoor wist ik ook mijn ondergrens. Dat waren in ieder geval de dingen die ik toen van mijn HA te horen had gekregen. Mijn ongi bleef in ieder geval uit wanneer ik die week toetsen had waar ik tegenop zat, dan schoof ht opeens 1 of soms 2 weken op. (hierdoor wel meer concentratie op toetsen en geen buikpijn of overgeef-dag)

Je kunt altijd extra langs de HA gaan.
Tip: blijf niet in onzekerheid zitten

Terug
Bovenaan