Onzeker

Hallo allemaal,

Het is nog even wachten op de eerste echo en ik word steeds onzekerder. Heb al 2 jongens, maar ook 2 miskramen geweest. Bij mijn vorige zwangerschappen misselijk geweest, maar heb nu nergens last van. Alleen af en toe rommelen in buik en wat moe, maar geen bijzondere zwangerschapsverschijnselen. Dat maakt me onzeker.

De eerste echo staat 12 januari gepland en ben blij als we dan een springlevend kind zie.

Beste Trui29,

Ik ben vandaag 5 weken, 6 dagen zwanger (IVF/ICSI) van ons eerste kindje en heb behalve een beetje gevoelige borsten ook totaal geen zwangerschapsverschijnselen. Ben niet moe, niet misselijk, niet vergeetachtig, eigenlijk merk ik helemaal niets. Ik woon in de USA en heb de afgelopen weken om de twee dagen bloed moeten prikken om de HCG waarden in de gaten te houden. Die gaan mooi omhoog, dus ik ben toch echt wel zwanger. Tuurlijk heb ik ook die onzekerheid, ik weet namelijk helemaal niet wat me te wachten staat. Ik heb mijn eerste echo over twee dagen (6 wkn, 1 dag) en dan zullen we zien. Ik denk dat het normaal is dat we onzeker zijn over het kleine mensje in onze buik. Laten we hopen dat het allemaal goed is. Succes!!

Beste Trui29,

ik kan net als jij zo onzeker zijn! Ik heb ook weinig zwangerschapsverschijnselen. Ik heb ook een beetje gevoelige borsten, en ik ben moe! Maar voor de rest ? NIet eens misselijk.Hoe is het nu met jou? Ik ben ook blij als ik mijn eerste echo krijg. Morgenmiddag ga ik voor mijn intake naar de verloskundige. Ik ben dan 7 weken zwanger, Een echo krijg je bij hen pas tussen de 10 en 13 weken. Dat is nog zolang wachten!

Liefs Vlindertje..

Terug
Bovenaan