Onzeker..

Hallo meiden,
ben vandaag 7 weken zwanger en nog erg onzeker.. ik voel me hardstikke zwanger (pijnlijke borsten, buik rommelt, misselijk, moe.. ) maar toch kan ik het nog niet erg geloven.. soms schiet het in eens door mijn hoofd, ben ik wel echt zwanger of neemt mijn lijf een loopje met me.. zelfs na 2 positieve testen en een doktersbezoekje..
herkennen jullie dit gevoel? of ben ik me gewoon een beetje aan het aanstellen..? ;)
Liefs

haha te mooi om waar te zijn? het zal toch echt zo zijn na de positieve testen! wanneer hebje de eerste echo? als je die eenmaal hebt gezien geloof je het wel denk ik! geniet ze!

denk dat ik inderdaad die eerste echo even nodig heb.. haha.. moet volgende week langs de gyn voor een gesprek (kans op een openruggetje in de fam van de papa) en hoop dat ze dan vast een echo maken.. anders word het over 2 weken bij de verloskundige.. pff duurt allemaal nog zo lang! ;)

volgens mij is het logisch dat je onzeker bent. Ik weet dat ik bij mijn eerste zwangerschap voor ieder vk bezoek, zeker wist dat het mis was. En voor iedere echo wist ik dat nog zeker. Ik zou toch niet zwanger zijn, het hartje zou niet meer kloppen, mijn kind zou een afwijking hebben... :p

Pas toen ik de 20-weken echo had gehad, en ik Floor kon voelen werd ik iets zekerder van mezelf en mijn zwangerschap :)

Nu ben ik helemaal onzeker. Ik weet niet of je mijn verhaal hebt gelezen, maar het feit dat ik een miskraam zou hebben gehad, en nu toch zwanger ben, zorgt nog steeds voor een hoop ongeloof. Ik me ook nog niet verheugen op wat komen gaat, omdat het besef dat ik echt zwanger ben, nog niet helemaal is binnen gekomen.

Het is dat ik inderdaad zo ONGELOFELIJK misselijk ben, de hele dag door. Maar dat zorgt ook weer voor onzekerheid. Mijn vriendinnetje had dat ook, die bleef overgeven, en haar kindje bleek het syndroom van Turner te hebben. Een van de kenmerken die daarbij hoorde was veel zwangerschapshormoon, en dus veel misselijkheid... Pff... Zal blij zijn als ik de echo heb gehad, en de 20 weken echo...

Liefs,

T

Hoi Babylove,

Ik herken het hoor! Ik ben net als jij 7 weken (en 3 dagen). Mag pas met 9,5 week naar de verloskundige en een echo. Tot die tijd heb ik het gevoel dat ik 'onbewaakt' rondloop. Niemand heeft nog gecheckt of alles wel goed gaat. Ik merk het ook wel aan mijn lichaam, maar wil zo graag bevestiging. Het scheelt ook dat nog maar een paar mensen het weten (familie), als je straks een buikje krijgt en iedereen het mag weten, wordt het vast wel echt!

Liefs,
Suzy

Heel herkenbaar! Ik bleef ook twijfelen, tot de eerste echo, toen was ik wat geruster. Toch bleef er daarna ook nog wel wat twijfel hoor. Heb de 1e echo met 7 weken gehad, dus de spruit was nog heel klein. Ik geloofde pas dat alles helemaal goed was, toen ik de kleine zag spartelen op de echo met 10 weken. Dus het komt vanzelf :)

Terug
Bovenaan