Onzeker...

A

Anoniem

Guest
Zaterdag de 14e was mn Nod en die ging voorbij... Donderdag uiteindelijk een test gedaan en deze was positief! Echter ging ik vandaag op t werk naar de wc en tot mijn schrik aardig wat bloedverlies... Zonder klachten geen buik of rugpijn.. Eenmaal thuis toch maar de verloskundige gebeld. T kan 2 kanten op, of een beginnende miskraam of een innestelingsbloeding, schijnt vaak voor te komen bij 5 a 6 weken aldus vk... Nu maar afwachten op wat komen gaat. .

Liefs Jess

Hey...
Ja dat is afwachten zeg! Wat jammer voor je als het fout zou gaan. Mijn vriendin heeft precies hetzelfde gehad afgelopen week. Op 5 weken en 2 dagen redelijk bloedverlies en sindsdien niets meer. Maar heb ook wel eens gelezen dat het alsnog na een week foute boel was.
Dit kan helaas twee kanten op.
Probeer positief te blijven denken, hoewel dat wel moeilijk is! Je wilt het zo graag, heb je eindeljk een positest en dan dit....Gewoon super duimen dat het goed blijft gaan meid!

Liefs,

Blijf positief! Zo houd je het nog te doen voor jezelf!

Liefs Daisy

he bah wat vervelend nou...en wat een onzekerheid idd..Hopenlijk is het niks, Een vriendin van mij heeft 3 a 4 maanden iedere dag gebloed en nu een gezonde dochter..dus er is nog hoop.
sterkte.

liefs

Hey meid!

Jeetje dat is schrikken! Ik ga voor je duimen dat het goed komt! Hoe gaat het vandaag? Heb je tot nu toe ook nog bloedverlies gehad? of nu niks meer?
Ik ken je onzekerheid wel.. ik ben nu 5+7weken zwanger en heb gister heeel licht bruinslijmverlies gehad.. ik schrok me rot en heb ook de VK gebeld maar zolang het niet helderrood is en er geen buikpijn is, is er geen reden voor zorgen.. en is het waarschijnlijk oud bloed wat mijn lichaam nog op moest ruimen.
Altijd maar dat afwachten..

Spannend meid

Liefs Renate (september mama)

Meestal als het een korte bloeding was is het niks. Maar als je lang en heftig vloeit is het toch fout gegaan. maar goed... om zekerheid te krijgen zul je toch een echo moeten. Wanneer mag je voor een controle? bij 8 weken kunnen ze al wat zien hoor!

Ik hoop voor je dat het goed gaat natuurlijk!

Ik heb ook met 5,5 week een flinke bloeding gehad en inmiddels ben ik bijna 38 weken zwanger. Het kan inderdaad 2 kanten op gaan. Ik zou inderdaad bij de vk om een vroege echo vragen, zo rond 7 weken. Dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent (als de bloeding natuurlijk niet doorzet). In ieder geval heel veel sterkte ermee!

Ik heb het weekend gewoon gewerkt ( werk in een ziekenhuis) nu bijna 2 dagen bloedverlies. niet heel zwaar, iets lichter dan een menstruatie en helemaal geen pijn klachten. ben wel heel moe en om weeïg op de maag en nog wat van die vage kwaaltjes... Vandaag belt de vk nog ff over hoe het gaat... dus ik ben benieuwd!!

Terug
Bovenaan