Onzeker

Hey,

Nu ik rond dezelfde tijd ben (8,5 week) en toen een vorige keer een miskraam kreeg (kwam er achter met de 12weken echo) word ik nu heel onzeker.
Ik ga nu op alle kleine krampjes en dergelijke letten, van zou het dan toch weer mis gaan.
Gelukkig heb ik deze donderdag de 2e echo dan ben 9,1 week.
Ben heel erg benieuwd of het hartje dan nog klopt.
Herkennen jullie dit ook diegene die ook zo'n rare miskraam hebben gehad.

Een onzekere aankomende mama

Heel herkenbaar! Mijn 1e zwangerschap eindigde in een mk, de zwangerschap erna was ik heel onzeker en leefde van echo naar echo. Tis normaal denk ik, probeer je zinnen te verzetten en hopelijk heb je een hele mooie echo!!!

Hoi,

Het is heel begrijpelijk dat je onzeker ben. Ik heb zelf 2 miskramen gehad vorig jaar. Nu hebben wij afgelopen maandag een echo gehad en het hartje klopt. Ondanks dat het hartje klop ben ik ook onzeker, al voelt het zeker beter als de vorige keren.
Ik ben nu 7.3 weken en krijg met 10 weken de volgende echo.

Hoi,

Heel herkenbaar! Ik heb ook een miskraam gehad en ben erg onzeker bij alles wat ik voel of niet voel. Ik denk dat, net als Charlotje zegt, je het zal houden en telkens bevestiging nodig hebt van de echo en later de kleine zelf.

Duim voor je dat je een goede echo hebt! Succes

Hoi yfke25,

Heel herkenbaar hoor,ik heb het zelfde
Beide keren dat het misging in
S rond de 10 weken ik ben nu 7 weken,maar ik ben zo onzeker de laatste keer bleek het al mis te zijn gegaan rond de 4/5 weken en met de eerste echo kwamen we er pas achter.er klopte geen hartje.

Ik weet hoe je je voelt en ik hoop ook voor jouw dat alles goed blijft gaan we moeten positief blijven.

Bij alles wat ik voel krijg ik een schrik reactie van wat als!!

Nou hoop een goed bericht van je te krijgen als je voor de echo bent geweest.

Liefs rian

Dat heb ik dus ook zo nu en dan weer wat krampen onderin de buik ongesteldheid gevoel op zich hoeft dat nu niet meer het zit al vast.
Misschien ben ik het zelf ook wel aan het denken dat je toch zoiets hebt van zal vast wel weer.
Nog 3 nachtjes slapen en dan hopelijk goed nieuws heb er wel zin in nu maar hopen dat het positief is.

Liefs yvet

Hi Yfke,

Klinkt heel bekend. Vorige keer was ik ook erg onzeker ivm mk daarvoor. Moet eerlijk zeggen, dat ik me nu redelijk zeker voel, al is dat met vlagen. Blijft toch spannend hoor.

Hopenlijk heb je een hele mooie 2e echo!

Terug
Bovenaan