Onzeker

Hallo Meiden,

Ik ben zo onzeker nu, ik ben eigenlijk aan het werk maar krijg niks gedaan. Loop alleen maar naar de wc om te controleren of ik toch niet ongesteld word. Bij ieder pijntje en steekje in mijn buik denk ik o wat is dat...

Grr ik weet goed dat het er allemaal bij hoort maar toch. Ik zou blij zijn als ik 18-4 mijn eerste echo heb gehad!

Hebben jullie al last van kwaaltjes? Ik ruik alles supergoed..

Lieve Ukkietje,

Wat ontzettend herkenbaar! Ik probeer het wel een beetje los te laten want anders wordt je helemaal gestoord....maar ik herken het gevoel héél goed!

Ben ook blij als we de eerste echo hebben gehad en misschien wat meer bevesteging hebben....Denk dat het altijd spannend blijft, elke echo is weer een mijlpaal.

Kwaaltjes? Hou op, schei uit! Hahaha!!
*Heel erg moe (vooral overdag)
*Reuk is heel scherp
*Borsten gaan zeer doen
*Vandaag voor het eerst kots neigingen (sorry)

We kunnen er dus niet omheen: we zijn echt zwanger meid!! Probeer ondanks je onzekerheid toch ook te genieten hoor...

Lieve knuff Lynn.

Vervelend he die onzekerheid... Ik weet er alles van! Tis mn 4e zwangerschap (2e kindje) en die eerste 3 maanden zijn heel pittig. Je wil t geheim houden, je bent moe, je voelt je niet lekker en je wil elke dag een bevestiging dat t goed zit.
Helaas zit er niks anders op dan te wachten en wij zijn allemaal al een stuk verder dan de dames die o zo graag zwanger willen worden... Denk daar maar aan! Sterkte met afwachten!

Ik ben mega misselijk! En ook heel erg moe, ik hoop alleen dat het deze zwangerschap niet tot week 17 zal duren.....

Verder deze x geen onzekerheid, heel apart. Kan me nog goed herinneren dart ik bij de 1e constant wilde checken of ik niet perongeluk toch ongesteld werd. Maar ook ik zou het liefs tegen de hele wereld vertellen dat we zwanger zijn.

Toch maar even wachten... Vindt het geheimpje ook wel erg leuk!

Hier ook zo onzekere muts!Ik had vorige week vrijdag een digitale test met 1-2 weken zwanger,...vandaag dus weer een digitale gedaan, ....staat ie weer op 1-2,....kan dat??????Moet ik nou onzeker worden?????bah gek word je ervan!!!Elke keer als ik naar de wc ga denk ik owjee,...maar dan is het dus niks,...maar jemie,....heb wel verschijnselen:
Sochtends neusverkouden,..
borsten doen zeer
het gevoel datje ongesteld gaat worden.
Was het maar 3 meiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!

@ Charlotje, begrijp me niet verkeerd en ik wil ook niet zeuren want ik ben heel dankbaar dat wij nu wel zo snel zwanger zijn en dat dat helaas niet voor iedereen weggelegd is!

@Lynn, idd genieten, we zijn net al stiekum voor een dubbele kinderwagen gaan kijken haha...

@Nance, sorry maar geen ervaring mee. Ik kan me voorstellen dat je gek van de testers wordt! Neusverkouden wist ik niet dat dat ook een zwangerschapsverschijnsel is.

@Mama van Evi, balen dat je zo misselijk bent,

Ik ben vrij moe, me reuk vermogen is super en heb last van mijn spatader maar is allemaal voor een goed doel!

Lieve Ukkietje,

Maak je geen zorgen meid. Je bent zwanger. Probeer ervan te genieten!

Ik heb vrijwel geen klachten en heb niet echt het gevoel dat ik zwanger ben, maar dit had ik bij de eerste ook. Een knalpositieve test moet voldoende zijn!

Als het niet goed zit, dan voel je dat meestal toch aan. Maak jezelf niet gek! Die kleine boon blijft echt wel zitten!

liefs en knuffels

Terug
Bovenaan