Onzeker

tamjo

New member
Hai dames!

Ff schrijven hoor!! Het lijkt gewoon wel of ik alleen maar meer onzeker ben als dan bij mijn eerste zwangerschap! Ben elke x mega misselijk geweest en nu sinds paar dagen niet meer! Heerlijk natuurlijk maar ja hè! Borsten voel ik ook niet meer als dat ze zeer doen! Kan me gewoon niet herinneren dat ik dus bij mijn eerste zwangerschap ook zo erg onzeker was! Was het wel maar zo erg! En eigenlijk helemaal verder geen rede toe!! Goeie echo's gehad en vorige week nog het kloppende hartje gehoord! Pfff van mij mag het tijdperk weer beginnen van het voelen van mijn kindje!! Hoe is dat bij jullie?? Ik ben inmiddels 13 weken zwanger!!

Groetjes Tamjo
 
Tamjo!!!

Hier ook wel onzeker hoor. ik wil eerst dat kloppend hartje zien. voor ik me wat veiliger ga voelen.
ik heb dit x wederom nergens last van. niet misselijk, of dergelijke. voel me juist heel erg goed.

maaar ik moet ff een luier verschonen!

xxx
 
snap je onzekerheid maar miss nu met 13 weken dat je je beter ga voelen..
bij mijn eerste zwangerschap ging ik me vanaf 14 weken ook beter voelen!
ik ben 11+4 en misselijkheid is wel stuk minder, maar nog wel erg moe en erg last v mn hormonen..
heel vervelend.
ook wel onzeker, mag 1 mei weer voor een echo dus als dan alles goed is, hoop ik weer gerust te zijn..
we krijgen er dan ook 2 :)
blijft spannend..
ben ook blij als ik leven in mn buik ga voelen.
 
Ik ben ook onzeker hoor, helemaal met alle stress van het afgelopen weekend.
Gelukkig heb ik woensdag termijn echo en ben dan als goed is 11 week.
Kan niet wachten tot ik het eindelijk kan voelen.

Liefs
 
Haha stelletje onzekere meiden Zijn we bij elkaar hahaha ik zal ook graag weer getrappel willen voelen, maar die complete verbouwingen hoeft niet hoor haha.
 
Terug
Bovenaan