Onzeker

Ik voel me de laatste dagen zo depri en onzeker. als ik mezelf in de spiegel zie kan ik wel huilen ik vind mezelf zo lelijk onaantrekkelijk en dik. geen energie meer, pijn aan mijn rug, buik en harde buiken ik heb echt overal last van en kan alleen maar huilen

Ik kom amper aan slaap toe en begin mezelf af te vragen of ik wel een goeie moeder zal worden. ik ben het zwanger zijn zat terwijl ik nog 10weken moet,, ik weet het het is heel erg dat ik zo denk. ik zit nu zelfs huilend achter de laptop :(

Ik mis mijn moeder en zussen, ik hoorde dat een van de 7 zussen binnenkort gaat trouwen. maar ze willen niks met me te maken hebben. ik voel me met de dag slechter en niet alleen emotioneel, maar mijn lichaam ook.
sorry voor het geklaag en gezeur.

Hoop dat bij iedereen alles goed gaat!

Liefs,

Lahijan

Hey meid,

Klagen mag. Het helpt soms ook gewoon om ff lekker van je af te zeuren. Als je mijn topic leest (bijna...) dan zie je dat ook ik ff lekker heb lopen klagen. Soms heb je dat gewoon even nodig.

Ik kan me zo voorstellen dat je het zwanger zijn zat bent! Ik voel me af en toe precies hetzelfde. Dat betekend niet dat je een slechte moeder zult zijn. Je voelt je gewoon rot vanwege alle lichamelijke ongemakken en dan ook nog je vervelende situatie met je familie...

Als je straks je kindje in je handen hebt, dan zul je zien dat ook jij een geweldige moeder bent!

Wat mij heel erg helpt/heeft geholpen is praten met iemand. Ik heb contact gezocht (via de huisarts) met een eerstelijns psycholoog. Ik ben daar een paar keer geweest, en stuur nu nog af en toe een mailtje. Klinkt heel suf, maar ik had haar echt even nodig om uit een hele negatieve spiraal te stappen (door wat ik aan het begin van mijn zwangerschap heb meegemaakt). Zij zei allemaal dingen die ik eigenlijk ook wel wist, die ik ook tegen anderen zou zeggen, maar op mezelf niet kon toepassen.

Nu hoef ik alleen nog maar te mopperen over het lichamelijke deel en dat is fijn, want dat is al zwaar genoeg, zo zonder al die geestelijke problemen...

Liefs en dikke knuffel,

T

Hey T,

Ben blij dat je het begrijpt en ik voelde me meteen een heel stuk beter toen ik je reactie las. Het is niet suf het is juist heel slim om met iemand te praten, ik denk dat ik mijn verhaal ook maar aan de gyn ga vertellen.

Ik heb je topic gelezen (bijna..) en ik vind dat je echt je rust moet nemen jij verdient het! je geeft altijd goeie raad en advies aan anderen nu moet je het op jezelf toepassen!

Helaas doet mijn hele lichaam wel meer pijn nu ik bijna 31weken ben. ik werd gister gebeld dat mijn ijzer ook nog steeds veel te laag is, ze vertelden dat mijn lichaam de ijzer niet opneemt dus moet ik dinsdag naar het ziekenhuis voor een dag aan infuus..
Ik begin al met aftellen en kan niet wachten tot het zover is en de kleine zich aankondigt :)

Hoe is het nu met jou?

Liefs Lahijan

Hey,

Nou gelukkig :) Dat was ook de bedoeling van mijn reactie...

Het gaat met mij wel iets beter nu. Het is rustiger op mijn werk (afgelopen week toetsweek gehad, dus iedere middag vrij, deze week vergaderen, dus ook veel vrije tijd. nakijken kan ik doen wanneer mij uitkomt).

Hier ook echt aan het aftellen!!

succes morgen in het ziekenhusi!

Liefs,

T

Terug
Bovenaan