Onzeker

Ook al heb ik er geen reden voor...heb nog steeds mijn zwangerschapsklachten..na dat bericht van gisteren van dromertje....het is niet zo van zelf sprekend...ik mag donderdag weer voor echo en zal blij zijn als ik een kloppend hartje zie...
Heb al een heleboel mk-en gehad, ook nadat ik al een echo met kloppend hartje heb gezien....het is en blijft spannend!

Ik herken het gevoel ben ook zo onzeker nu, heb sowieso al weinig klachten. Ben blij als het 6 november is dan hebben wij weer een echo. En zijn we gelukkig de 12 weken voorbij.

Hoever ben jij nu Suto?

Ik ben vandaag precies negen week, vorige week met 7.5 een mooie echo gehad, maar toch...
Ik heb een chromosomen afwijking en dus meer kans op een mk...dus ik hoop echt dat dit een goed eitje was die voor bij zwom..hahahaha..afwachten, das het enige wat we kunnen doen...
Die chromosomen afwijking heb ik overigens zelf geen last van..kan het dus wel doorgeven in twee vormen, is dat de gebalanceerde vorm, eindigt de zwangerschap in een mk...schijnt een ernstige chromosomen afwijking te zijn..

ik denk dat iedereen op he form dit nu wel herkend er zijn bij ons clubje nu al een paar die afscheid heben genomen van ons en dan ga je inderdaad nu onzeker zijn

Ja bah. Heel herkenbaar. Naar he al die verhalen. Ik kan er ook erg slecht tegen en jij hebt dan ook nog eens je achtergrond en geschiedenis.
De twijfel hoort er wel een beetje bij heb ik et gevoel maar probeer het niet te laten overheersen.
Wij mogen maandag weer voor een echo en ik hoop ook zo op goed nieuws. Af en toe heb ik het idee dat ik wat voel, ondanks dat dat volgens mij met 10-11wkn wel vroeg zou zijn. Ik hoop dat dat snel meer wordt dan heb je wat meer "bevestiging" dat het goed zit.
Heel veel sterkte Suto (en de rest)

Heel herkenbaar dit! Ik moet nog tot vrijdag wachten op mn eerste echo. Dan ben ik precies 11 weken. Spannend! Succes allemaal en we blijven positief denken met zn allen!!

Terug
Bovenaan