Onzeker!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden.

Ik heb even jullie hulp nodig.
22 oktober ben ik 2 en1/2 dag ongi geweest,normaal heb ik het 5 dagen.
Ik heb een cyclus tussen 26 en 28 dagen.
Vrijdag 9 november 2 dagen bruinverlies,waarvan ik dacht komt mijn ongi nu al?
Tot nu toe nog steeds geen ongi,wel heb ik al 2 weken ongikrampen.
En af en toe misselijk,vanmorgen met ochtendurine een tesje van da eigen huismerk gedaan.
In het vierkant venstertje een heel licht test streepje,,controlle streep was veel duidelijker.
Wie van jullie heeft ervaring met da testen,en bruinverlies en bleek achteraf toch zwanger te zijn.

Gr.Lillie

Een streepje is een streepje dus je bent gewoon zwanger gefeliciteerd!

je kan eventueel over een paar dagen nog een test doen dan zal de hcg waarde hoger zijn.
Bruinbloedverlies kan je innesteling zijn geweest.

streep is idd een streep dus over paar dagen opnieuw testen en dan is het streepje vast donkerder... Gefeliciteerd en geniet ervan!!!

Het zou kunnen zijn dat je zwanger bent maar zou de streep dan niet donkerder moeten zijn?? Ik had deze maand ook ineens veel minder ongi en wat jij beschrijft ook af en toe misselijk maar dat kan weleens...... Ik zou morgen ofzo nog een testje doen om het zeker te weten zou ik een clear blue nemen die is duidelijker.

Succes!

Ik had met kruidvat 2 voor 5 ook een lichte streep 4dagen voor nod en 2dagen na nod een dikke vette donkere streep

Streepje is streepje toch? Zou idd over een dag of 2-3 nog eens testen...

Hallo meiden.

Ik heb vanmorgen een test gedaan met ochtendurine,maar dan een test van de apotheek.
Wederom een licht streepje in het testvenster.,contact gehad met de doktersassistente.
Ik moet van haar zaterdag weer een test doen,mogelijk dat ik niet genoeg het zwangerschaps hcg in mijn lichaam heb.
Komt heel vaak voor zij ze,dus maar afwachten weer.
Nog steeds geen bloedverlies,maar wel krampen.
Anders mag ik volgende week een test bij hun doen.
Dan hoop ik nu echt,dat de teststreep,er goed uitspringt....
Manlief wil ook een overduidelijke test zien,dat terwijl ik mij erg onzeker voel.
Zaterdag laat ik het jullie wel weten de uitslag....
Voor mij is het afwachten,tís niet anders.

Lieve groetjes van mij.

wat spannend zeg. maar je zou toch denken een streepje is een streepje. en waarschijnlijk word het van het weekend alleen maar bevestigd. maar ik begrijp heel goed dat jullie een duidelijke test willen hebben, maar ik zeg alvast: Gefeliciteerd!

Terug
Bovenaan