Onzeker

Hallo,

Ik kom hier ook maar even kijken en voorzichtig voorstellen.
Ik had het mezelf nog zo voorgenomen...niet testen. Maar pas als ik een week overtijd zal zijn...
Maar ik kon het niet laten.... dus net getest. Ik moet vandaag ongesteld worden.
En er kwam een heeeeeel vaag 2e streepje te voorschijn!!!!!!
Hij was echt vaag...maar is er wel. Hij kwam niet meteen, zoals bij mijn zoontje, maar na 5 min...
Wel raar is dat ik, toen ik na een uur thuis kwam en toch weer ff de test heb gekeken.
De 2e streep toen wel dik was geworden.
Ik weet dat je dan niet meer mag lezen ...maar toch..........
Ik durf nog niet blij te zijn.
Heb al eerder een miskraam gehad....
Maandag maar nog een testje doen voor de zekerheid.
Heeft iem ervaring met vage streepjes etc?
Alvast bedankt

Hoi,
Ik heb al een tijdje meegelezen op het zwanger worden forum, en daar zag ik je berichtje vandaag inderdaad. Volgens mij is het echt zo: een streep is een streep!
Ik had zelf op mijn NOD een negatieve test. Twee dagen later nog een keer getest, nu met een vroege test. Na 5 minuten niets te zien, maar in de handleiding stond dat je uiterlijk na 15 minuten de test nog betrouwbaar kon aflezen. Dus 'wekker' gezet en binnen 15 minuten nog een keer gekeken: zwanger! Voor de zekerheid na 3 dagen een gewone test gedaan: weer na 5 minuten niets, maar binnen 15 minuten wel een streep, dus zwanger.

Oftewel, ik zou zeggen, over een paar dagen nog een test doen (en zonodig binnen de maximale tijd nog eens kijken). Succes met afwachten! En dan hoop ik je binnenkort echt te kunnen feliciteren, als je er zelf ook zeker van bent!

Ik had 1 dag voor mijn nod getest en toen verscheen na 10 min ook een heeeeel vaag streepje, nu was ik hier niet van overtuigd, dus een dag later met de clear blue digital...ZWANGER!

dus gefeliciteerd!

Terug
Bovenaan