onzeker

Hey dames,

Ik word een beetje onzeker van die testen..
Vrijdag heb ik getest (kruidvat 2 voor 5)met eerste urine dit werd een licht positieve test.
Nu dacht ik gisteren hoppa etos test gedaan (in de avond) deze was negatief nu las ik op internet dat etos eigen merk erg slecht reageren.

Dus vandaag(nod dag) kruidvat weer gehaald.. En door mij ongeduld naar de wc gegaan smiddags (moest niet plassen) maar toch met het beetje urine getest en die was nagatief..

Ik voel me wel echt zwanger maar die negatieve testen maken me onzeker.. Ik heb nu nog 1 test liggen en wil die vrijdag doen..

kan het zijn dat vrijdag positief was door de ochtend urine en de andere negatief door dat het over dag was

Tja, je moest eigenlijk vandaag pas ongesteld worden, helemaal niet raar dat de test met middag urine negatief uitslaat.
Heb geduld en doe het morgenochtend weer. Pas dan ben je officieel overtijd en verwacht dus niet dat je vandaag zonder ochtend urine een dikke vette streep ziet.
Hoe het dan kan dat dit vorige week wel zo was, dat weet ik niet, maar ik zou me echt geen zorgen maken hoor. Zolang je niet ongesteld wordt vandaag...
''Gewoon'' even geduld hebben tot morgen ochtend!
Moeilijk hè!!!!

Verschrikkelijk.. Ik denk ook niet dat ik zo maar ongesteld word voel me zo gruwelijk zwanger net ook weer met het koken gatver wat stinken.. Loop bijna de hele dag met me neus dicht omdat alles stinkt en dan nog niet over de smaak gesproken.

Zelf mijn grote liefde voor milka chocolade is in water gevallen als ik maar een stukje proef word ik al beroerd sniksniksnik

Ik kijk hier ff mee...wacht op mijn nod...
Als ik eerlijk ben vind ik het erg vreemd dat je negatief test nu.
Als ik jou was zal ik morgen ochtend testen.
Vanaf de dag van je nod moet elke test positief zijn.
Stekte!!

Nee ga morgen nog niet testen..
Je hoefd niet vanaf je nod positief te testen bij mijn zoon duurde het anderhalve week en iemand die ik ken die heeft nooit een positieve test gehad met 3maand hebben ze een echo gemaakt en toen kwamen ze er achter dat ze zwanger was

Oke, dat hoor je bijna nooit. Dat wist ik niet.
Ik teste bij al mijn zwangerschappen vanaf mijn nod positief.
Ik hoop voor je dat het goed gaat verlopen.
Succes!

Het is net hoe snel hoog je hcg waardes stijgen
We zullen het zien het scheelt dat ik me wel gewoon zwanger voel en zo lang ik niet ga vloeien blijf ik gewoon hier

Terug
Bovenaan