Onzeker

Hallo allemaal,

Eindelijk kan ik me ook melden! Ik ben nu ong. 7 weken zwanger. Erg leuk natuurlijk maar ik durf door de miskraam hiervoor met 7 weken nog niet te genieten en blij te zijn.
De ene keer voel ik niets en de andere keer wel weer vanalles (rug, buikpijn). Ook de afscheiding maakt me onzeker.

Herkennen jullie die onzekerheid ook? Je wil je goed voelen, het liefst dus geen pijn of misselijkheid oid maar als ik niets voel word ik ook gek.

Liefs

Ik herken het zeker..
Ik heb in november een miskraam gehad zijn we achter gekomen met kleine 10weken toen bleek op de echo dat het hartje gestopt was met 8weken..

Ben zelf erg blij dat ik de hele dag moe ben dan geeft mij de bevestiging dat het nog steeds goed zit met de zwangerschap over 2,5 week een echo dan ben ik gezien me langste cyclus 8weken maar omdat een paar dagen na NOD al een clear blue met 3+ had denkt de vk dat ik verder ben..
Als ik die echo heb gehad kan ik het beter naast me leggen

Ik heb dan geen miskraam gehad maar ben ook erg onzeker. Gek word ik ervan!

Ik ben de hele dag door met vlagen misselijk em heel moe, maar nog weet ik niets zeker. Je leest ook zo vaak dat het mis kan gaan...

Ik heb vrijdag al de echo. Dan ben ik misschien iets zekerder van het baby'tje in mijn buik. Maar ook dan durf ik nog niet heel blij te zin. Ik ben ook nog niet begonnen aan een 9 maanden dagboek. Ik hoop niet dat het een voorgevoel is!!

Hoop dat het ook voor jullie allemaal positief blijft!
Ik heb volgende week woensdag de echo, hoop dat ik daar weer iets zekerder van word. Al blijft het altijd wel spannend...

Ik moet wachten met de eerste echo tot 22mei. Dat vind ik zo irritant! Dat duurt nog 4 weken. Ik voel me zeker zwanger, maar had toch wel graag eerder een echo gehad.

dat is heel normaal dat je dan je echo hebt rians.. je krijgt alleen een vroege echo als er een medische reden is..
dus als je een verhoogde kans (een geschiedenis hebt)op meerling, buitenbaarmoederlijke en miskraam en ook al de termijn onbekend is

Anderhalf jaar geleden kreeg ik de termijnecho met 9 weken, al bleek ik toen 8,5 week te zijn.

Nu is er hier een pilot gestart. Met ongeveer 7 weken kun je al bij de verloskundige terecht en er wordt gelijk door de gynaecoloog een echo gemaakt. Ze willen zo met elkaar de juiste zorg bieden.
Heeft hier dus niets te maken met eventuele medische redenen

Terug
Bovenaan