Onzeker!

Ik word echt nu al gek van mezelf! Ik ben zo onzeker over de zwangerschap!
Ik let op ieder pijntje, steekje, borreltje in mijn buik.
Ben zo bang dat het mis gaat....
Het is nog zo pril allemaal (ben bijna 6 weken zwanger).

Hebben jullie dat ook, of kunnen jullie er nu al nu al van 'genieten'?
Zijn jullie al volop plannen aan het maken, namen aan het verzinnen etc?
Of twijfelen jullie ook aan alles wat je voelt?

Groetjes Linda

Ik ben zelf niet onzeker in deze zwangerschap, maar kan me dat wel nog goed herinneren van bij mijn eerste.
Wij hebben 3 jaar moeten wachten op ons eerste kindje, en dat maakte me heel bang dat het mis zou gaan...
Nu ben ik zwanger van de 3de en voel me de laatste dagen ook belabberd, dus misschien dat dat een beetje meewerkt/bevestiging geeft.
Het blijft deze weken onzeker helaas...maar door je zorgen te maken kun je niets veranderen.
Hopelijk gaan deze weken vlug voorbij en kun je gaan genieten...Misschien als je je eerste echo krijgt dat het helpt voor je?

Het gekke is... Hoe belabberder ik me voel... Hoe onzekerder!
Vandaag had ik gewoon de hele dag een enorm drukkend gevoel in mijn buik...(soort harde buik gevoel)... Dan denk ik... Goh.. Dat is vast niet goed...

Jeetje... 3 jaar wachten op je kindje is wel erg lang! Ik snap dat je dan onzeker bent...
Wat dat betreft zijn wij erg verwend.. Bij onze eerste zwangerschap duurde het 3 maanden en nu was het gelijk raak...
Wat dat betreft gaat het allemaal voorspoedig bij ons...

Maar wat je zegt...Inderdaad... Als we de eerste echo maar hebben gehad!

Ben ook wel een beetje onzeker hoor. Hoop zo dat alles goed gaat! Ik was onverwacht snel (weer) zwanger, maar wil heel graag een tweede. Kan bijna niet wachten tot de eerste echo! Bij mijn eerste was ik ook erg gerust gesteld door dat kloppende hartje. Merk verder ook niet zo veel. Wel moe en moet vaak naar de wc, maar verder...

Terug
Bovenaan