Onzeker

Hoi meiden,



Ik ben erg benieuwd of er meiden zijn met een zelfde ervaring.
Hier mijn situatie:

20 december 2016 eerste dag laatste menstruatie.
10 januari was ik erg misselijk en vanaf dat moment ook steeds meer een zwangerschap gevoel.
13 januari 's morgens een test gedaan, kwam niet heel snel een streepje dus test weggelegd. 's Avonds pakte ik hem en echt een heeeeel licht streepje.
14 januari met ochtend urine een test gedaan en ook hier een erg licht streepje.
16 januari een CB digital test gedaan en deze gaf aan 1-2 zwanger.
25 januari bloedverlies, helderrood en diezelfde dag daarna beetje oudbloed met afvegen. Daarna geen bloedverlies meer gehad
27 januari een CB digital test gedaan en gaf aan 2-3 weken.

Op 31 januari mocht ik naar de VK vanwege het bloedverlies.
Zij gaf aan dat het vruchtzakje te klein was voor het aantal weken (als je rekent vanaf mijn eerste dag laatste menstruatie).
Wachten op een miskraam gaf VK aan.

Ik voelde me steeds meer zwanger, misselijk, pijnlijke borsten en onwijs moe.
Dus heb ik op 6 februari weer een CB test gedaan welke nu aangaf 3+ weken.
Ik was erg in de war, zat midden in een miskraam maar mijn lichaam geeft meer HCG af.
VK gebeld verhaal uitgelegd en ik kon op 8 februari weer langskomen.

8 februari weer echo gemaakt en vk gaf aan dat het een windei was.
Zij ging me doorverwijzen naar de gynaecoloog.
9 februari kon ik gelijk terecht! Ik had 's middags een beetje optie's gezocht, curettage of medicatie.

Gynaecoloog wilde uiteraard nog een echo maken.
Ook wilde zij de vorige echo's zien, deze had ik bij me.
Naar aanleiding daarvan ging zij overleggen en gaf aan dat zij nu nog geen behandelplan durfde te maken.
Dit omdat zij niet haar handen in het vuur kon steken dat het om een slechte zwangerschap gaat.
Wellicht een goede maar hele vroege zwangerschap.
Zij heeft mijn vruchtzakje opgemeten en kwam uit op 5w4d.

Ik mag morgen weer terug, ik vind het zenuwslopend. Vooral omdat mijn buik ook steeds meer groeit. Broeken zitten deze week echt niet meer lekker...

Misschien willen en kunnen jullie me geen antwoord geven maar ik ben erg benieuwd.
 
Jeetje wat spannend zeg! Dat je gyn nog niks wilt doen geeft wel hoop. Krijg je morgen nog een echo? Pin je niet te veel vast op symptomen. Ik ben zelf 10wk zwanger en ik heb echt 0 kwaaltjes en voel me helemaal niet zwanger. Dat hoeft dus helemaal niet zoveel te zeggen. Ik hoop echt voor je dat je snel goed nieuws krijgt en een mooi hartje ziet kloppen! Voor de 6wk is het ook nog heel vroeg om een hartje te zien. Ik ben benieuwd naar je afspraak morgen, laat je iets weten? Heel veel succes!
 
Hoi Jennifer,

bedankt voor je berichtje. Ik ben vanmiddag weer bij de gynaecoloog geweest. Weer echo gemaakt. Het vruchtzakje was 4 mm gegroeid maar er was niks zichtbaar. Omdat het wel gegroeid is durfde ze wederom geen behandelplan te maken omdat er 5% kans is dat er volgende week wel iets zichtbaar is. De meting zou nu op 6weken uitkomen, (vorige week 5w4d) dus zou nu naar mijn idee wel wat meer gegroeid moeten zijn.</span>

vanmiddag was ik weer zo mega verdrietig. Omdat ik echt iets gehoopt had te zien.

Nu volgende week weer terug. Maar eerlijk gezegd, mijn hoop is nu eigenlijk weg....

liefs
 
Terug
Bovenaan