Onzekere eerste echo

<p>Hallo allemaal,  </p><p>Wij zijn in verwachting van ons eerste kindje en daar zijn we heel blij mee! Alleen nou hebben we toch wat zorgen die we graag met jullie willen delen. </p><p>31 december hebben we onze eerste echo gehad. Ik zou dan uitgaande van de eerste dag van de laatste mentruatie ruim 8 weken moeten zijn. Hier was in eerste instantie niets op te zien, later een vruchtje en het was onduidelijk of ze een kloppend hartje zag. Volgens de echo zou ik 6 weken zijn. Nou moet ik over 2 weken terug komen maar moet rekening houden met een miskraam. </p><p>Zou het kunnen dat we toch minder lang in verwachting zijn? Rond 25 november heb ik een eisprong gehad en 13 december gaf de clear blue test 1-2 weken aan. Iemand hier ervaringen mee? </p><p>Hoor graag van jullie! xx</p>

Hoi! Ik heb hier geen ervaring mee maar snap dat dit een hele vervelende situatie moet zijn.
Ik heb even terug geteld voor je maar volgens mij kom ik op 7 weken. Kan dat? 
Volgens de Clearblue test had de bevruchting dus 1-2 weken daarvoor plaatsgevonden. Als we uitgaan van 2 weken dan is dat (de week van) 29 november. Kan het dat je eisprong toch een paar dagen later was? Anders heb ik het gevoel dat hij misschien wel 2-3 weken zou aangeven.
Natuurlijk blijft het gissen want het kan ook dat je gewoon minder HCG aanmaakt. 
Als we uitgaan van bevruchting op of rond 29 november zal het nu 7 weken zijn en de 31ste dus 6 en een beetje.
Ik zou me dus in de eerste instantie nog niet te druk maken. Al voelt dat misschien als loos advies want natuurlijk doe je dat! 

Hopelijk helpt dit een klein beetje.. het enige wat ik kon doen was even meedenken.
Sterkte en hopelijk groeit hij komende tijd goed en komt het helemaal goed ❤️