<p>Hoi, </p><p>Ik zou echt graag mijn verhaal kwijt willen. Momenteel is onze zoon 4,5 week en langzaam wen ik aan het moeder zijn. Ik leer hem ook langzaam een beetje kennen nu. </p><p>Ik ben onzeker over mijn moederschap. Onze zoon slaapt overdag van voeding tot voeding en we hebben er dan weinig omkijken naar. Hij wordt voor een voeding wakker en verschoon hem dan eerst. Tijdens het verschonen begint hij met huilen totdat hij erna de fles krijgt. Hij lijkt soms boos tijdens verschonen (vuisten maken, rood hoofd krijgen, onrust met de beentjes en huilen). Zijn voedingen drinkt hij netjes altijd op en valt een half uur na de voeding in slaap.</p><p>'s avonds begint hij onrustiger en jengelig te worden. Ik pak hem dan bij me maar soms krijg ik hem niet getroost; ik pak hem dicht tegen me aan op de bank of loop een paar rondjes in de woonkamer. Ik vraag me dan af of hij me wel 'leuk' vindt ofja, of hij zich wel vertrouwd en fijn voelt bij mij. </p><p>Ik leg hem overdag soms even in de box en ga dan mijn eigen ding doen zoals klaarmaken etc. Hij begint dan vrij snel te huilen tot krijsen toe. Hij lijkt dan nogal in paniek en zelfs boos; zichzelf krabben in zijn gezicht, heel diep adem halen zodat hij hard kan aanzetten tot huilen, rood hoofd krijgen, krijsen. Wanneer ik hem dan bij me pak wordt het langzaam beter maar hij is dan helemaal buiten adem van het hele gebeuren. Volgens mij denkt hij op deze momenten dat hij 'alleen gelaten is' en raakt dan in paniek of zo?</p><p>Ik ben onzeker en bang dat hij me misschien niet leuk vindt of zich niet veilig en vertrouwd voelt bij me ?</p>