onzekere tijd!!!!

Deze maand de eerste echte iui!!!!
Die bijna ook niet door zou gaan!!!!
Had last van heftige bloedingen tijdens het spuiten, en niets te vinden door de artsen we zijn wel 3 x terug geweest voor controle....

Afgelopen zaterdag moest ik dan toch pregnyl gaan spuiten en ja hoor zondag geen bloeding meer te vinden, dus waarschijnlijk heeft het dan toch te maken met het spuiten...

In overleg er toch voor gekozen om te gaan insemineren en vanmorgen was het dan zover............  Nu is het afwachten of die natuurlijk aan gaat slaan!!!!

Ik ben heel benieuwd moet zeggen ben positief maar wel heel heel heel voorzichtig........maar ik blijf altijd hoop houden natuurlijk!!!!

groetjes angelica

Ik ga voor je duimen hoor. Het enige wat je nu kan doen is afwachten en dat zal niet altijd meevallen. Veel geluk en ik hoop dat het bij de eerste poging raak is!!

Hoi Angelica,

Ik duim voor je. Ben zelf onderweg naar de eerste IUI (heb wel al een dochter van ruim 2.5, ook via IUI). Ik verwacht eerste IUI terug eind deze week of begin volgende week.

Ik hoop dat je evenveel geluk hebt als ik in mijn eerste keer, meteen raak. Daar durf ik deze keer wel niet van uitgaan, maar we zien wel. Spannend he?

Groetjes,
Nina

Terug
Bovenaan