Onzekere tijden

A

Anoniem

Guest
Ik zit er even doorheen.

Ik probeer zo relaxt mogelijk hiermee om te gaan, maar het wordt steeds moeilijker. Ik ben al 15 dagen overtijd. Elke keer denk ik ik iets te voelen, het ene moment denk ik, ja, ik ben zwanger en het andere moment denk ik weer ongie te worden. Tot nu toe is de test elke keer negatief.

Ik word gek van deze onzekerheid. Maandag ga ik voor de laatste keer testen, is die weer negatief, dan maak ik een afspraak bij de huisarts, want ik snap er helemaal niks meer van.
Ik hoop zo dat ik maandag meer weet. 's nachts droom ik de ene keer dat ik zwanger ben, dan weer dat ik niet zwanger ben, dan weer dat ik zwanger ben en een miskraam krijg. Het ene moment ben ik rustig en denk ik er niet zoveel over na, maar dan voel ik wat, ren ik naar het toilet, en is het alleen wat afscheiding (sorry).

Die onzekerheid begint me nu wel een beetje te nekken.

Nou, nog twee daagjes wachten, en hopelijk heb ik dan wat meer duidelijkheid.

Veel liefs Mylene

he mylene

wat naar zeg. dat is ook wel erg lang overtijd he?
hoelang ben je gestopt met de pil? heb je een regelmatige cyclus?
ik heb ook een paar keer een langere cyclus gehad dan normaal. niet achterelkaar, maar verspreid over een lange tijd.
een keer 52 dagen, 48, 47.
op welke dag zit jij?
ik testte ook steeds negatief en toch hoopte ik zo dat het raak was! erg frustrerend en obsessief. ik kon ook aan niets anders meer denken.
ik leef met je mee.

liefs esther

hey meid, weet precies wat je nu voelt!! maak momenteel hetzelfde mee, alleen ben nu een week overtijd. dit voelt echt niet fijn en houd ook jou denk ik de hele tijd bezig , net als mij!!ik ben sept gestopt met de pil en heb altijd een keurige cuclus gehad(27 dagen) ik heb al een paar keer getest deze week maar helaas negatief.. ik word er ook zo onzeker van! voel ook geen tekenen van de duivels ,het enige is af en toe een beetje raar in baarmoeder(geen ongesteldheidskramp) sinds gister gevoelige tepels, rest van de borsten niet. en afscheiding(meer als normaal) ik weet het niet meer , ik word er ook nerveus van hahaha. jij al twee weken?!?!?! meid wat kl*te voor je! ik zou idd lekker even naar de h.a. gaan als ik volgende week nog ni ongesteld ben ga ik ook, dit maakt me een beetke onzeker en geeft me valse hoop(denk ik)vind t zo raar, had zo een goede regelmatige cyclus. ik duim voor ons beiden iets positiefs , maar het is zo eng... weet wat je voelt!! kus irem

Hoi Esther en Irem,

Tja, dat wachten maakt je zo ontzettend onzeker. Meestal heb ik een week voor m'n ongie ontzettende last van buikpijn, echt zware krampen. Ik heb daar op dit moment geen last van dus??? Maar zodra je dan ineens zo'n kramp in je buik krijgt, denk je gelijk dat de duivels eraan komen, maar dan blijkt het gewoon darmgerommel te zijn (lekkere praatjes weer).

Ik zit dus nu op dag 48. Sinds december ben ik gestopt met de pil. Het is dus idd niet zolang om de cyclus door en door te kennen, maar toen ik geen pil slikte (toen ik nog single was), was ik altijd erg regelmatig.

Ik heb nu wel iets meer rust (heel klein beetje hoor), omdat ik besloten heb morgen te testen, en bij negatieve uitkomst naar de ha te gaan. Maar aan de andere kant ben ik zo bang, dat hij zegt dat er niks is en dat ik gewoon hartstikke NIET zwanger ben. God, wat zou ik dan balen zeg. Ik denk eigenlijk zwanger te zijn, als sinds m'n officiele nod. Maar omdat ik steeds negatief test ben ik bang dat het gewoon wishfull thinking is. Ik ben regelmatig misselijk, maar dat kan weer door de stress komen.

Ik ben ieg zo blij dat ik hier lekker kan praten erover, m'n vriend is er niet zo mee bezig, en voelt het allemaal niet zo als ik dat doe. Begrijp ik wel, hij wil ook ontzettend graag een kind, maar het is toch anders voor een man en vrouw.

Ik kan niet wachten tot maandag!!!!

Esther, heb je nu al een wat  regelmatigere cyclus??
Irem, ik hoop dat je ook binnenkort een positieve test hebt !!!! Wanneer ga je weer testen?

Liefs Mylene

Terug
Bovenaan