Onzekere uitslag

Hi,

Ik heb sinds 1 maand mijn Mirena spiraal laten verwijderen. Deze heb ik 2 / 2,5 jaar gehad. Voor die tijd heb ik de pil gebruikt.

Nu ben ik altijd onregelmatig ongesteld geweest. D.m.v. ovulatietesten had ik op 23, 24 + 25 juli (deze dag enkel de ochtend) een positieve ovulatietest. Hier en daar geklust.

Sinds die tijd enorm veel last van mijn baarmoeder, linker eierstok enorm veel steken, nachtmerries, voor de ovulatie misselijk. Zulke kwaaltjes.

Ik heb gister een test gedaan en zag een “vage” streep. Vanochtend een test gedaan en weer meen in iets heel vaags te zien. Vervolgens Clearblue test gehaald en deze was negatief. Ben ik te vroeg met testen?
 
Ja jeetje als je ovulatie pas een paar dagen geleden was (24-48 uur na je eerste positieve test) dan ben je veeeeel te vroeg. Test over 1,5 week nog eens
 
Streep is streep. Ik ben 5x zwanger geweest en alle keren begon met een streep die zooo vaag was dat echt alleen ik hem zag. Alle keren had ik gelijk en was ik zwanger. De keren dat ik niet zwanger was was er ook geen vage streep. Overigens was deze streep niet bij alle merken even snel zichtbaar. Heb bijv. Erg goede ervaringen met de kruidvat kruisjes test of de cb kruisjes test. Die 2v5 of action slaan bij mij juist ontzettend laat aan terwijl die gehyped worden
 
Ik vind het eerlijk gezegd heel gek dat die andere 2 licht positief zijn. Is onmogelijk namelijk zo kort na je eisprong. Clearblue is erg betrouwbaar.

Kwamen die 2 lijnen binnen afleestijd ?
 
Terug
Bovenaan