Onzekere zwangere...

<p>Hi,</p><p>Ik ben 10+1 zwanger en daarvan heb ik me 7 weken ziek gevoeld waarvan de laatste aantal weken echt beroerd; hoofdpijn, misselijk, enorm moe... Echter de laatste 3-4 dagen is dit allemaal zo goed als weg en lijk ik 'herboren'.</p><p>Heeeel fijn natuurlijk maar dit maakt me echt onzeker. Qua hormoon zit je nu op je hoogst dus zou je echt nog wel klachten moeten hebben. Ik ben bang dat het dadelijk niet goed is ?</p>

Hoi! 
Ik snap je onzekerheid. Ik had dat ook, ik voelde me in de week van die piek goed en daarna weer minder. Ben in totaal 10 weken echt goed ziekt geweest. En die onzekerheid is er nog steeds. 
Straks zijn die kwaaltjes weg en voel je echt goed en je voelt nog niks je groeit een beetje maar je echo van 20 weken is nog ver. Dat heb ik nu. Ik ben nu 17 weken en met 11 weken was mijn laatste controle met 15 en 16 weken een pretecho gedaan. ( zelf voor gekozen door de onzekerheid en geslachtsecho)  En nu moeten we dan weer 4 weken wachten. Als je zulke echo s niet doet is het wachten best lang. Ik denk in elke fase heb je dit wel een beetje.  Gewoon van genieten, ondanks de onzekerheid en spanning. 

Same, hoort er allemaal bij. Gewoon maar ervan uitgaan dat het zo hoort en genieten. Ik ben nu 35 weken en heb dus al 15 weken geen echo meer gehad. Gelukkig beweegt je kindje dan regelmatig zodat je daardoor weet dat t wel goed gaat.. ach ja vroeger kregen vrouwen maar 1 echo moet je maar denken ;)

De piek is bij iedere vrouw anders dan bij een ander. Wat je leest zijn gemiddeldes. Ik denk dat je piek al geweest was. Ik was ook rond de 10e week af van de eerste kwaaltjes.

Bij mij werden de kwaaltjes ook echt minder vanaf 10 weken. Maakte me toen ook zorgen, maar ben inmiddels 34 weken zwanger ? probeer maar te vertrouwen op je lichaam! 

Wat de andere dames zeggen zal je misschien al gerust kunnen stellen, maar anders kun je ook altijd je verloskundige bellen. Die begrijpen het heel goed als je ze opbelt met zulke vragen, want het is hun werk :) En zij kunnen je misschien meer gerust stellen dan al wij forumleden samen. 

Terug
Bovenaan