Onzekere zwangerschap!!

<p><span style="caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 17px; -webkit-text-size-adjust: 100%; background-color: #f7f8fa;">ik ben op zoek naar mensen met hetzelfde verhaal.. ik heb een echo gehad en de vk vond de grootte van de vruchtzak overeenkomen met 6.6 weken, maar de embryo en de hartslag horen bij week 5.4. ‘Traag’ kloppend hartje en grootte waren dus niet in verhouding met de grootte van de vruchtzak. </span><br style="box-sizing: inherit; outline: 0px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 17px; -webkit-text-size-adjust: 100%;" /><span style="caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 17px; -webkit-text-size-adjust: 100%; background-color: #f7f8fa;">De vk zei dat ik er rekening mee moest houden dat het dus nog mis kan gaan.. </span><br style="box-sizing: inherit; outline: 0px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 17px; -webkit-text-size-adjust: 100%;" /><span style="caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 17px; -webkit-text-size-adjust: 100%; background-color: #f7f8fa;">is er iemand ook met zo’n verschil? En hoe is dat afgelopen</span></p>

Wat spannend. Ik had ook een vroege echo ivm eerdere buitenbaarmoederlijke zwangerschappen. Ik dacht zelf al ruim 6 weken te zijn, maar werd een week terug ‘gezet’ (heel raar want dan had ik met 3 weken al een positieve test). Er was toen nog geen hartje te zien. Uiteindelijk werd het de volgende echo weer wat bijgesteld en met de termijnecho was ik precies zo lang zwanger als ik de eerste keer dacht. De kleine man is nu bijna 11 maanden. Dus iets anders, maar hoop voor jou op hetzelfde resultaat. Ik zal voor je duimen!

Ik was 7 weken zwanger en tijdens de eerste echo was het vruchtje te klein. Volgens de berekening tijdens de echo was ik tegen de 6 weken aan. Niet veel later is het hartje gestopt. Bij mij was het wel een slecht teken. Maar het kan ook goed gaan.

Oh ja, het vruchtje had ook een vergrootte vruchtzak. Te groot zelfs. Hoop voor je dat het bij jou wel goed is allemaal.

Dank jullie wel.. ik ben zo onwijs gespannen en weet gewoon niet wat ik moet denken. Naar om te horen Lola :-( jouw situatie klinkt wel vergelijkbaar met waar ik nu in lijk te zitten. We gaan t maar afwachten..

Terug
Bovenaan