onzekere zwangerschap

hallo meiden,
ik ben maartje en ben 30 jaar.
mijn dochter is nu 5,en ik ben 5 weken zwanger van mijn 2e kindje.
hiervoor heb ik een vroege miskraam gehad wat mijn zwangerschap erg onzeker maakt.
ik ben net als de eerste keer niet misselijk,heb last van gevoelige borsten,wat meer afscheiding,maar wat mij erg onzeker maakt is last van krampen net alsof ik ongesteld moet worden.
graag zou ik van jullie horen of dit normaal is,of iemant ook zon ervaring gehad heeft net als ik.
groetjes maartje
 
Hoi,
Die krampen zijn idd heel normaal.
Helaas kun je daar nog een aantal weken last van hebben en er verder ook niks aan doen!
Probeer te genieten van je zwangerschap, dat het een keer mis is gegaan wil niks zeggen over deze zwangerschap!
Groetjes MJ
 
Hoi Maartje,

Volgens mij zijn die krampen ook 'normaal' hoor, heeft alles met je baarmoeder te maken. Ik ben ook ongeveer 5 weken zwanger en heb ook (vooral 's-avonds) last van krampen en een zeurderig gevoel in m'n onderbuik.
Ben overigens ook wel onzeker hoor, heb hier net een ander berichtje over geplaatst:)

Sas
 
Die krampen horen er bij. Dat is juist wel een goed teken, je baarmoeder groeit en dat voel je.
De eerste 12 weken is een heel onzekere tijd, sterkte!
 
yep ik had ook krampen bij mijn 2de.Geen idee waarvan ?! maar het trekt nu langzaam weg (9w4d).
Het zullen mijn darmen wel geweest zijn die plaats aan het maken zijn of zo. Er gebeurd nu zoveel in jouw lichaam...is eigenlijk niet gek dat alles een beetje raar doet en je krampen en zo krijgt.

Maak je er niet te druk over (makkkelijk praten hé) Maar ik heb een positieve instelling. Ik heb een grotere kans op een miskraam maar trek me er niks van aan. Liever een aantal weken gelukkig zwanger en mocht het dan misgaan veel verdriet....dan altijd bang en onzeker..niet genieten en dan kan het altijd nog mis gaan.
Geniet er lekker van...wat komt zal komen.
heel veel succes
 
hey

ja die krampen zijn inderdaad niet zo raar
bij mijn eerste had ik er wat later in de zwangerschap veel last van
nu ben ik 6 weken zwanger en in week 4 en 5 had ik hier ook veel last van.
Je baarmoeder is al druk bezig.

veel succes!
 
Terug
Bovenaan