onzekere

hallo allemaal,

ik ben nu 37,3 weekjes zwanger maar ik ben best onzeker over wanneer het gaat gebeuren. ik zie totaal niet op tegen de bevalling want ik heb zoiets van ik zie wel wat er gebeurt, alleen ik durf eigenlijk niet meer zo goed de deur uit want ook al hoort het erbij ik zie mezelf niet graag in de supermarkt staan en dat mijn vliezen in 1 x breken! nou is er natuurlijk een kleine kans dat dat gebeurt maar toch.. en ook 's nachts word ik wel 5 keer wakker en voel ik vlug even terwijl je natuurlijk echt wel wakker word als het zover is. heel raar dit had ik bij de eerste helemaal niet:S ik ben benieuwd hoe jullie daar over denken.

groetjes lotte

Ik herken het wel een beetje... Ga wel gewoon overal naartoe.. Maar heb wel een tasje in de auto staan met kraammatjes.. (stel dat mijn vliezen ergens breken.. kan ik daarop zitten als ik nog naar huis moet..)
Probeer het een klein beetje los te laten (makkelijk gezegd)...

Nog even volhouden!

Groetjes Maike

Hier hetzelfde verhaal hoor! (39+2) Bij elk steekje of krampje ga ik mezelf afvragen of het nu dan eindelijk begonnen is... Maar als je je dat moet afvragen is er nog niks he... Sowieso helemaal geen voorweeen of echte pijn hier... Haha overal in heel mn lijf behalve in mn buik!

En ik zie ook echt niet op tegen de bevalling! Al blijft het een tegenvaller dat ik naar het ziekenhuis moet omdat de kleine niet ingedaald is.

Dat zorgt trouwens ook voor een extra stuk onzekerheid, als mn vliezen breken moet ik zo snel mogelijk gaan liggen omdat de navelstreng klem kan komen te zitten... maar als je in AH staat, mag je wel nog naar huis. Maar stikt mn kleintje niet ondertussen?
En het niet indalen, komt dat door te smalle bekken of dat de navelstreng rond het nekje zit? Hoe zal de geboorte gaan? Gaat ons kleintje hier goed doorheenkomen?

Nou ja je ziet het, allemaal vragen waar simpelweg geen antwoorden op zijn van te voren. Er zijn al heel wat rampscenarios in gedachten voorbij gekomen hoor! Maar ik weet dat dat voor mezelf ook het beste is, alle punten bekeken (ook de positieve hoor :) ) en dan heerlijk relax de bevalling in ofzo ;)
Van mij mag de kleine nu echt wel komen!

Ik ga gewoon nog boodschappen doen hoor. Als de vliezen in de AH breken dan is dat maar zo, gewoon je boodschappen laten staan en meteen naar de auto :)!!
Anders zit je helemaal zo aan huis gekluisterd en dan begin je jezelf wel te vervelen denk ik.

@AGdJ Voor jou is het misschien anders, omdat je meteen moet gaan liggen en om dat nou op de vloer van de AH te doen :). Je kan het vooraf toch niet bedenken, want waarschijnlijk loopt het toch anders.

hey

bedankt voor jullie reactie's!
wel herkenbaar hier is de kleine ook nog niet ingedaald dus moet ook meteen gaan liggen! ook zoiets vervelend en dan nog maar hopen dat we meteen weeen krijgen anders kun je ook nog een paar dagen in het ziekenhuis op een po gaan plassen en wachten tot de weeen komen of dat ze opgewekt worden. ja haha volgens mij zit ik echt al teveel binnen ga veel te veel nadenken! maarja we zien wel kan van te voren toch niet weten hoe het gaat lopen (wisten we daar maar hihi).
succes nog allemaal met de laatste loodjes!

groetjes lotte

ik herken dat onzekere wel een beetje, ook al is dit de 2e bevalling die gaat komen. vooral steeds het idee hebben begint het nu wel of niet......

dit heeft ook vooral te maken dat mijn man in Den helder werkt en door de week niet thuis komt. Ik wil hem niet voor loosalarm naar huis laten rijden (scheuren zal het dan wel worden ben ik bang)

maar ik durf gelukkig overal nog naar toe, fiets loop en rijdt veel auto. Ik ben wel heel benieuwd ben nu precies 39 weken, wanneer de kleine zich aandient.

succes meiden!

Meiden, zoals Bubbels al zei, het kan opeens heel anders lopen! Ik had de hoop echt al opgegeven maar vandaag op controle bleek ons kleintje eindelijk een stukje ingedaald :) Dus het kan echt!

Dus gelijk liggen bij het breken van de vliezen hoeft niet meer ;) Haha zo zie je maar weer, heb ik me daar voor niks druk om gemaakt...

Zo sorry moest er even uit... van mij mag de kleine nu zeker gaan komen!!!

Terug
Bovenaan