Onzekerheden!

<p>Hallo allemaal,</p><p>herkend iemand volgende situatie en kan mij helpen het te verklaren. </p><p>Ik heb altijd een cyclus van max 37 dagen. Soms korter maar nooit langer. Nu ben ik een week overtijd maar de zwangerschaps testen blijven negatief.. </p><p>drie dagen geleden ovulatie testen gedaan en die zijn nu al 3 dagen op een rij positief.. </p><p>ha al gebeld en die geeft aan dat ik moet wachten  </p><p>wordt er zo onzeker van. Ben al de hele week van heel zeker dat ik zwanger ben en blij naar heel onzeker en verdrietig.. </p>

Heb je tijdens je cyclus ook ovulatietesten gebruikt en daarmee je ovulatie gevonden? Want in dat geval zou ik zeggen dat die positieve ovu-testen nu een teken van zwangerschap kunnen zijn... Het zwangerschapshormoon lijkt zo veel op het hormoon waar die testen op werken, dat ze daarbij ook positief aangeven namelijk. Toen ik dacht misschien wel zwanger te zijn, heb ik ook eerst een ovulatietest gedaan, die positief was. Mijn zwangerschapstesten 1 of 2 dagen later waren wel gelijk heel duidelijk.
Geen idee hoe snel een ovulatietest reageert ten opzichte van een gewone zwangerschapstest, maar het zou dus in ieder geval wel kunnen!

Terug
Bovenaan