onzekerheid blijft!

A

Anoniem

Guest
Dag dames,

Helaas net als vorige maand een negatieve test op mijn NOD. En net als vorige maand nog nergens tekens van. Ik voel helemaal niets. Vorige maand was ik 6 dagen overtijd en toen alsnog ongi.

Ik wacht tot volgend weekend met nog een test. Hoop dat als het niet raak is dat mijn lichaam snel de handdoek in de ring gooit! Dan kunnen we tenminste verder met de volgende ronde.

Ga wel proberen me er niet zo veel mee bezig te houden de komende tijd. vind dit zo frustrerend!!

Liefs

He meid,

Jeetje zeg, jouw lichaam kan er ook wat van! Het neemt je steeds in het ootje....
Ik weet ook niet waardoor dit komt, sorry maar het is inderdaad erg frustrerend!!
Laat dan die duivels maar komen!

Ik hoop natuurlijk dat je alsnog een positieve test hebt, dat je je eisprong later hebt gehad dan dat je dacht!

He meid, wat een gedoe toch weer! Ik hoop dat je heeeel erg snel duidelijkheid hebt in de vorm van een positest!

Probeer je gedachten wat af te leiden, misschien dat je ongi dan ineens goed om de hoek komt, als je toch net zwanger bent. Ik weet het, makkelijker gezegd dan gedaan, maar je kunt een poging doen toch?

Succes!

Xxx

Hopelijk krijg je alsnog deze week een positieve test in handen.
Balen als je lichaam je zo voor de gek houdt.
Succes met je afleidingen ;) het is makkelijker gezegd dat gedaan.

liefs,

Euhh..... Bij mijn stukje moet net zwanger dus niet zwanger zijn..... Pijnlijk foutje hier op het forum! Sorry......

Bedankt voor jullie reacties lieve meiden!

@daycey, geeft niet hoor ik snap hem!!

Ik ga er vanuit dat het niet raak is en ik probeer me er niet teveel mee bezig te houden. Lukt aardig eerlijk gezegd. Heb een drukke week voor de boeg. En dan niet alleen op het werk maar ook thuis veel te doen de komende week. kijk op de dag dat ik ongi wordt wel weer voor mijn NOD. en tot die tijd let ik maar even nergens op. Tot op heden nog steeds nergens last van.

Terug
Bovenaan