Onzekerheid en bang

<p>Goedemiddag, Eergisteren een positieve test in handen gehad, vermoed nu bijna 5 weken zwanger. Nu heb ik in augustus 2020 een vroege miskraam gehad, wat uiteindelijk te herkennen was aan de erge buikpijn (ongesteldheid buikpijn) die ik had. Nu had ik gisteren zo af en toe een beetje buikpijn weer die ongesteldheid buikpijn,  nu op dit moment al ruim een uur weer deze buikpijn. Ik ben vanmorgen naar de sportschool geweest en heb daarna ruim 2 uur met de hond gewandeld en daarna de auto schoongemaakt, ik weet niet of dat misschien voor de buikpijn kan zorgen. Maar zoals jullie misschien wel snappen ben ik bang dat het weer verkeerd gaat. 18 oktober heb ik pas de eerste echo. </p><p>zijn er mensen met advies, of die ook buikpijn hadden tijdens de zwangerschap maar waarbij het niet uitliep op een miskraam?</p>

Buikpijn hoeft zo vroeg in je zwangerschap niet per se verkeerd te zijn. Het kan natuurlijk altijd, maar ook prima kans dat je baarmoeder gewoon druk bezig is met de babykamer, om het zo maar te noemen ;) Gelijk vanaf het begin gaat alles flink groeien en plaats maken, daar hoort ook vaak buikpijn bij. Probeer het dus van je af te zetten, en ga uit van het positieve =)

Terug
Bovenaan