<p>Hoi lieve dames,</p><p>Even hier van mij afschrijven... Donderdag had ik voor het eerst een bloeding. Was helder rood bloed en schrok hier ook erg van. Gelijk de vk gebeld en die zei een bloeding zegt helemaal niks. Dus ik toch weer een beetje gerust gesteld. En de bloeding stopte ook. Vrijdag was het rustig en zaterdag en zondag bijna elke keer met afvegen roze/rood bloed. Maandag iets minder maar nog steeds regelmatig licht bloedverlies. Zondagavond nog een keer de vk gebeld en ze zei nog steeds het kan alle kanten op.</p><p>Dinsdag gewoon naar mijn werk gegaan en bij het naar de wc gaan heftig bloed en slijm/stolsels. Enorme schrik en verdriet. Vk gebeld en die zei ja dit klinkt als een mk helaas (6w+4). Naar huis gegaan en man ingelicht. In de middag even enorme kramp gehad maar verder goed te doen. Wel bloed verlies maar alleen bij afvegen en nog 1x met iets van stolsels/slijm. Vanaf gisteravond steek in mijn rechterzij. En een hele nacht geen bloedverlies. Vanmorgen weer vk gebeld en die zei het kan nog steeds alle kanten op met deze beschrijving. Mijn oren klapperde ervan. Gisteren was het fout en nu dit....?!?</p><p>En de eerste mogelijkheid voor een echo is pas vrijdag.</p><p>Het is zo'n warboel in mijn hoofd. Waar moet ik nu vanuit gaan ?? En wat ga ik vrijdag zien??</p><p>(Her)kent iemand dit ?</p><p> </p>