<p>Goedemiddag dames! </p><p>Wij zijn op dit moment allesbehalve bezig met een baby.. Het is druk druk druk. </p><p> </p><p>Ik heb een cyclus van 28-32 dagen, inmiddels 9 dagen overtijd. Ik heb vandaag maar eens een testje gedaan (ik ben niet zo van het meteen HOP! Testen zodra ik ook maar even overtijd ben..) </p><p>12 november had ik ongesteld moeten worden.. het is inmiddels de 20e. </p><p>De test van net was negatief (geen ochtendurine, goedkope test van big bazar 2v 1,39... i know i know.. miss dadelijk toch maar voor morgen die van kruidvat halen..). </p><p> </p><p>Gisteravond had ik steken in m’n zij en in m’n venusheuvel, dacht echt dat ik ongesteld ging worden, maar toen ik naar het toilet ging waren er 2 kleine streepjes bloed en nu helemaal niks meer.. </p><p> </p><p>wie heeft zoiets soortgelijks meegemaakt? Heeft een idee voor welke test het beste en betrouwbaarste is? Of ik nog moet wachten? </p><p> </p><p>Het enige wat me is opgevallen is dat ik ineens uit het niks op mijn linkerborst striae heb. Nooit gehad en nooit eeder gezien. </p><p> </p><p>Groetjes.. </p>