Onzekerheid en gek worden..

<p>Goedemiddag dames! </p><p>Wij zijn op dit moment allesbehalve bezig met een baby.. Het is druk druk druk. </p><p> </p><p>Ik heb een cyclus van 28-32 dagen, inmiddels 9 dagen overtijd. Ik heb vandaag maar eens een testje gedaan (ik ben niet zo van het meteen HOP! Testen zodra ik ook maar even overtijd ben..) </p><p>12 november had ik ongesteld moeten worden.. het is inmiddels de 20e. </p><p>De test van net was negatief (geen ochtendurine, goedkope test van big bazar 2v 1,39... i know i know.. miss dadelijk toch maar voor morgen die van kruidvat halen..). </p><p> </p><p>Gisteravond had ik steken in m’n zij en in m’n venusheuvel, dacht echt dat ik ongesteld ging worden, maar toen ik naar het toilet ging waren er 2 kleine streepjes bloed en nu helemaal niks meer.. </p><p> </p><p>wie heeft zoiets soortgelijks meegemaakt? Heeft een idee voor welke test het beste en betrouwbaarste is? Of ik nog moet wachten? </p><p> </p><p>Het enige wat me is opgevallen is dat ik ineens uit het niks op mijn linkerborst striae heb. Nooit gehad en nooit eeder gezien. </p><p> </p><p>Groetjes.. </p>

je kunt ook overtijd zijn door andere dingen zoals dat je bijv druk druk bent en mogelijk stress ervaart? Testen zijn 99% betrouwbaar en zeker als je al zover over tijd bent. Vertrouw je toch niet helemaal dan ga naar de huisarts. Hun kunnen je hcg meten en kijken of het geen bbz is. Dat kan namelijk ook. Sommige blijven dan negatief testen namelijk. En als je nog niet bezig bent met zwanger worden.. in 2018 is er heel veel anti conceptie op de markt;)

Laat ik het anders stellen. ;-) 

in okt 2016 gestopt met anticonceptie om zwanger te raken, afgelopen 2 jaar 0 succes terwijl mijn maandelijkse regels netjes volgens plan gaan! 
Dus nee wij hadden er niet op gerekend nu wel ineens boem zwanger te kunnen worden. Het is dat mijn man vrijdagavond vroeg of ik niet over tijd was anders had ik er zelf niet eens bij stil gestaan. 

En als het zo is is het zeker welkom, meer dan welkom zelfs! 

Aankomende donderdag heb ik al een afspraak gepland bij de huisarts voor een bloedtest. We zien het wel. 

En druk druk druk als in net verhuisd, een puppy, een voltijds baan, noem maar op. Daar valt echt wel een mouw aan te passen, maar ik had hier niet meer op gerekend. 

Tja, daar dachten wij na 2 jaar ook zo over toen het ineens wel zo was. Ook met andere dingen bezig omdat we er ook niet meer vanuit gingen. Misschien is het bloed wat je had de innestelingsbloeding en is je hcg nog niet zo hoog..

Terug
Bovenaan