Onzekerheid, hoe haal je die weg???

Hallo mama's,
Ik ben nu ruim 19 weken zwanger voor de 1e keer, en woensdag hebben we eindelijk de 20 wekenecho! Daar leven we echt naartoe, ook omdat we dan hopen te zien wat we krijgen!
Toch elke keer in de laatste week voordat we naar de vk gaan slaat bij mij de onzekerheid toe, gaat alles wel goed, leeft de baby nog wel enz....
Heb een pijnlijke krampen en geen bloedverlies, voel wel al een week heel af en toe wat raars. Het zijn geen echte steken of porren, maar ik voel het wel ineens heel goed en dan verdwijnt het weer. Soms denk ik dat mijn slipje de baby beknelt, of dat ik niet te lang in kleermakerszit moet zitten, want dan heeft de baby niet genoeg ruimte! Wordt gek van al die onzekerheid! Iemand tips om deze tegen te gaan?
 
Is voor iedere zwangere heel herkenbaar hoor!
Het is niet leuk maar hoort er wel een beetje bij. Zeker bij de eerste had ik dat ook. Je moet proberen los te laten. Het gaat gewoon meestal goed! En als het dan fout gaat (maar waarom zou dat?) kun je er toch niets aan doen. Gewoon proberen te genieten, komt allemaal goed.
suc6

groetjes
 
he meis, heel herkenbaar volgens mij zijn we trouwens net zo ver moet woensda ook voor de 20 weken echo want donderdag ben ik 20 weken, dus

die steken kan je banden zijn, je kindje groeit en je baarmoeder ook waardoor de banden die er an vast zitten gaan duwen omdat ze het niet leuk vinden, probeer af en toe rust tenemen, en te strakke slip kan de kleine nog geen last van hebben die heeft nog ruimte zat ik je buik.

s6 meis. en laat ff weten hoe het gegaan is.

liefs

ps ben 3 november uitgerekend en jij?
 
Hoi mama van Sharon, bedankt voor je reactie!
Ik ben 2 november uitgerekend. Het is allemaal zo spannend!

Ben erg benieuwd woensdag! Zal zeker wat neerzetten wanneer ik geweest ben!
Jij ook veel succes woensdag!

Groetjes
 
hahah thnx jij ook dan s6 , voor mij is het ook wel spannend maja is voor ons 2de kindje dus,

grappig joh 1 dag verschil lijkt me leuk om elkaar te informeren en elkaar door heen teslaan en zeker op het eind lijkt me leuk.

liefs
 
Terug
Bovenaan