Onzekerheid na 2 miskramen

<p>Hoi ! <br />Vorig jaar in Januari een miskraam gehad ook dit jaar weer in oktober een miskraam gehad, dit waren er dus twee , dit jaar in Januari een positieve test in handen gehad maar helaas misgegaan ( biochemische zwangerschap ) dit mocht ik niet meetellen als miskraam . Ik ben nu heel bang dat ik geen volledige zwangerschap kan dragen en dit maakt mij erg onzeker , bloed onderzoek gehad en dit was goed , ook alles van binnen zag er goed uit , schildklier was ook perfect .</p><p>zijn er meerdere die dit hebben meegemaakt en waarbij het toch goed is gekomen ? </p><p>veel liefs  </p>
 
In augustus 2020 en november 2021 een miskraam gehad. Nu ben ik 7 weken zwanger, maandag de eerste echo. Ik ben erg onzeker, en vraag mezelf ook elke dag af of het nog goed gaat daar in mijn buik. Vooral met alles wat je voelt of wat je dan ineens niet meer voelt.
 
Wat naar! En logisch dat je hier zo ontzettend onzeker van wordt. Gelukkig wel uitgesloten dat er iets geks zou zijn, dus je hebt gewoon heel veel pech gehad!

Ik was in december zwanger maar helaas ook vlak voor 7 weken een miskraam. Vorige maand ongesteld geworden en nu zit ik in mijn vruchtbare periode. Moet je zeggen dat het mij ook onzeker maakt, maar ik denk dat het gevoel bij jou nog sterker is.

Hoe makkelijk het ook gezegd is, probeer het los te laten en van je af te zetten. Hoe relaxter je bent, hoe beter dat ook voor je lichaam is. Ik weet dat het heel moeilijk is en wens je daar ook veel sterkte mee.

Helaas dus niet echt ervaring mee, maar wel iemand die met de zelfde gevoelens rond loopt. Blijf hopen en dan hebben wij ook hopelijk snel een kindje in ons armen

Knuffel ?
 
Terug
Bovenaan