Onzekerheid nog steeds aanwezig!

Hallo medezwangeren,

Bij deze de vraag voor de vrouwen die net als ik een miskraam voor deze zwangerschap hebben gehad.

Ik ben nu ruim 13 weken zwanger, en heb voor deze zwangerschap die begon in december een miskraam gehad. Ik kwam in augustus er achter dat ik zwanger was en bij 6 en halve week begon ik al licht bloed te verliezen, ben toen naar de gynaecoloog geweest voor een extra echo. Daar was toen het hartje nog te horen en was lekker actief. Toch is het bij 7 en halve week mis gegaan. Nu ben ik dus ruim 13 weken zwanger en kan gewoon het onzekere gevoel niet kwijt raken. Ik weet dat deze zwangerschap goed gaat maar mijn gedachten zijn nog steeds bij die miskraam. Hebben jullie hier ook last van en hoe gaan jullie hier mee om?

Groetjes Diana

Hier een juni mama. Die onzekerheid wordt minder op het moment dat je het kindje gaat voelen en helaas duurt dat misschien nog wel even. En als je het dan een dag niet voelt, schiet je weer in de stress. Ik heb er zelf 3 gehad en ben nu voor de 5e keer zwanger. Heb een zoontje van 1 jaar. Ben nu 31 weken van de 2e. Bij beide zwangerschappen ben ik in het begin vrij onzeker geweest. Had ook nog eens veel bloedverlies in het begin. Dat onzekere gevoel wordt in de loop van de zwangerschap wel minder, maar je kunt er weinig tegen doen. Heel veel succes en probeer wel te genieten.

Ik heb zelf intotaal 5 miskramen gehad en dit is toch wel het verste wat ik tot nu toe bereikt heb. Genieten doe ik ook zekers. Maar kan niet wachten wat jezelf ook al zegt tot ik het ga voelen. Mijn buikje werd al goed zichtbaar bij week 8 en bij 8 en halve week paste ik al niet meer in mijn eigen kleren.

Hoi Diana,

Ik ben van het sept forum en was even aan het rondneuzen.

Ik heb het zelfde als jouw meegemaakt,ik ontdekte in sept dat ik zwanger was en in okt heb ik een missed abortion gehad.

Nu ben ik 17 weken zwanger en alles is top,maar bij mij blijft toch die onzekerheid.

Voor dat ik zwanger was van mijn dochter heb ik ook een miskraam gehad,maar toen was ik bij de volgende zwangerschap niet zo onzeker als nu.

Ik zal heel blij zijn als ik de kleine kruimel bewust gan voelen,ik probeer er wel van te genieten.

Ik ben nu ook al 5 weken flink verkouden en het gaat van hetgeen in het ander griep koorts snotterneus en nu weer keelpijn,ik zit dus niet echt lekker in mijn vel.

Ook heb ik heel veel last van mijn bekken dus de 3 dagen dat ik werk werk ik nog maar 4 uur.

Het zit me dus niet echt mee,maar de kleien maakt het goed gelukkig.

Ik hoop dat je toch nog kan gaan genieten...
Een hele fijne zwangerschap verder...

Diana,

Ook ik heb in oktober een missed abortion gehad en zit nu bij de september club. De eerste weken ben ik ook echt heel onzeker geweest. Heb ook extra echo's gehad door mijn onzekerheid en dat heeft wel heel veel geholpen. Me onzekerheid is wel iets minder geworden, maar blijft inderdaad wel wat aanwezig. Ik heb gister een echo gehad om het geslacht te bepalen en het was toch weer erg prettig om de kleine te zien. Ik kan je onzekerheid heel goed voor stellen en hoop dat je toch ondanks dat ook wel kan genieten.

Terug
Bovenaan